رفتن به مطلب

مهم چگونه در طراحی وب سایت بازدیدکنندگان را به کاربران همیشگی تبدیل کنیم؟


zootech

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بعد از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود و تولید محتوا در آن، آیا از خود پرسیده اید که کاربران بعد از اولین ملاقات آیا دوباره به وب سایت باز می گردند یا خیر؟ ممکن است کاربری پیش از گشت و گذار و در همان ثانیه های اول وب سایت شما را بدرود بگوید و ممکن است بعد از گشت و گذار کامل در وب سایت صفحه را بسته و دیگر به سراغ آن نیاید.

احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن تبدیل کردن یک بازدید کننده به یک کاربر همیشگی است که به طور مرتب به شما سر زده و جدیدترین محصولات شما را خریداری کرده و یا آخرین خدمات شما را سفارش می دهد.

مالکیت وب سایت را می توان به عنوان یک اصل اساسی در موفقیت تجاری در نظر گرفت. برای پایداری و حفظ موفقیت خود در دنیای رقابتی امروز باید قادر به جذب مخاطب های مفید به سمت وب سایت خود باشید.

با بهره گرفتن از روش های زیر ترافیک ورودی به وب سایت خود را بعد از تثبیت، به طور آهسته و پیوسته افزایش دهید.

 

ملاقات اول بسیار راه گشاست

اولین ملاقات، اولین ارتباط و… بسیار مهم هستند و همیشه اولین ترسیم در ذهن کاربر، تصور همیشگی در ذهن وی را رقم خواهد زد.تاثیر مثبت در اولین ملاقات کاربر از وب سایت شما می تواند شرایط اولیه بازگشت ترافیک کاربران و ماندگاری آنها را تضمین نماید.

عواملی که در نگاه اول مخاطب شما را جذب می کند رنگ و صفحه آرایی های مناسب موجود در وب سایت شما است. سعی کنید صفحات وب سایت شما کسل کننده نباشد بلکه به کمک تیترها و تصاویر مناسب ذهن مخاطب خود را به دست آورده و وی را به سمت محتوای خود هدایت نمایید.با این ترفند می توانید کاربر را به دانستن محتوای بعدی وب سایت خود کنجکاو کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

بروزرسانی وب سایت را هرگز فراموش نکنید

بارها و بارها به این مطلب اشاره کرده ایم که بروزرسانی مستمر و پایدار وب سایت سهم بسیاری در تضمین موفقیت شما دارد. اگر می خواهید ترافیکی که به سمت وب سایت شما می آید به کاربری ماندگار تبدیل شود باید همیشه تغییراتی در ظاهر، محتوا و حتی موضوعات وب سایت اعمال کنید تا چیزی تازه برای ارائه به بینندگان خود داشته باشد. شما باید تنوع را برای کاربران به ارمغان بیاورید.

 

شبکه های اجتماعی کلیدهایی راهگشا هستند

برای جذب مخاطب و معرفی کردن وب سایت و در ادامه کسب و کار خود به کاربران، حساب ویژه ای روی شبکه های اجتماعی مختلف باز کنید.ابتدا باید دید کدام شبکه های اجتماعی در کشور و در زمان انجام فعالیت پرطرفدار هستند و در ادامه برای فعالیت در آن ها برنامه های معینی بچینید.

 

ورودی کاربران وب سایت شما از کجاست؟

بررسی نمایید که کاربران از کجا می توانند با نام تجاری و وب سایت شما آشنا شده و وارد آن شوند. برای این کار می توانید از ” گوگل انالیتیکس ” استفاده کنید. گوگل انالیتیکس به شما نمایش می دهد که کاربران شما با استفاده از کدام لینک ها به سمت وب سایت شما هدایت شده اند. با بررسی این آمارها خواهید توانست نقش ویژه ای برای پیمودن پله های ترقی برای خود ترسیم کنید.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...