رفتن به مطلب

مهم نکاتی مهم در طراحی وب سایت برای جذب بازدید کننده


zootech

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. موفق عوامل بسیاری دخیل هستند،اما فاکتورهایی نیز در این بین وجود دارند که پیش از بقیه موارد می بایستی مورد توجه قرار گیرند.

موفق ترين وب سايت ها آن هایی بوده اند که توانستند توجه افراد را به خود جلب نمايند.اگرچه پیشتر لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را ذکر کرده و گفتیم که طراحی سایت حرفه ای بدون سئو سبب می شود تا وب سایت حرفه ای شما میان میلیون ها وب پیج موجود در دنیا گم شود،اما میزان اهمیت نکات ظاهری را نیز نباید فراموش کرد.

اگر وب سایت شما مورد اول جستجوهای مورد نظرتان در گوگل هم باشد،اما از ظاهری جذاب و حرفه ای بهره نبرده باشد،کاربر بلافاصله صفحه را بسته و به سراغ موارد بعدی خواهد رفت.

تقریبا بیشتر وب سایت های موفق، 8 ویژگی زیر را در طراحی وب سایت خود رعایت کرده اند:

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

سرعت بارگذاری

تعداد خیلی کمی از کاربران می توانند بیش از اندازه برای بارگزاری وب سایت صبر کنند،چون اکثریت آن ها بلافصله بعد از مواجهه با کندی در بارگزاری وب سایت،صفحه را خواهند بست.

اگرچه سایت شما یکی از بزرگترین ها در کار خود باشد،اما انتظار بیش از حد کاربران را کلافه خواهد کرد.

برای درک آن فقط چند ثانیه خود را به جای کاربران بگذارید.

 

داشتن هویت شفاف و آشکار محتوا در وب سایت

اجازه ندهید وقت بازدیدکنندگان برای کشف مطالب وب سایت شما و اینکه درباره چه موضوعی می باشند،تلف شود.پس باید مطالب موجود در سایت به صورت شفاف و بدون ابهام بیان شوند.داشتن تیتر توصیفی در صفحه اول وب سایت روش بسیار مناسبی برای اعلام این که مطالب وب شما از چه موضوعی سخن می گوید است.

برای این کار از کلمات کلیدی نیز می توانید کمک بگیرید.آن ها همانطور که از اسمشان پیداست جان مایه متن شما نشان می دهند.

 

ساده نگه داشتن طراحی وب خود

دقت کنید که طراحی وب سایت حرفه ای به معنی شلوغ کردن آن با افکت های سنگین و گوناگون نیست.به جای این کار تمرکز خود را بر روی قابلیت های استفاده از وب، فروش، تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار و خریداران قرار دهید.

 

جلب توجه با استفاده ازفضای سفید

در طراحی وب خود از ایجاد شلوغی و آشفتگی مطالب بپرهیزید.به خاطر داشته باشید فضای سفید در طراحی وب کمک زیادی به طراح می کند. همچنین اگر وب سایت شما دارای محتوای زیاد و صفحات زیاد می باشد، اضافه کردن یک کادر جستجو برای جستجوی آسان و سریع بازدیدکننده ضروری به نظر می رسد.

 

آسان سازی فرایند خرید

اگر می خواهید طی فرآیند و پیش از خرید قطعی و پرداخت مبلغ مشتریان را از خرید پشیمان نکنید،هرگز آن ها را مجبور به پیمایش چندین صفحه برای نهایی شدن فرآیند خرید نکنید.

جستجو،نمایش توضیحات و صفحه مربوط به خرید را همگی طی یک یا دو مرحله به اتمام برسانید.

 

آسان سازی دستیابی افراد به وب سایت

به یاد داشته باشید تا حد امکان چشم انداز وب سایت خود را از طریق خبرنامه-RSS feed و دیگر مطالب در بالاترین حد دید نگه دارید.

 

مشخصات تماس خود را کاملاً مشخص در وب سایت قرار دهید

اگر در وب سایت خود فروش مستقیم محصولات را دارید، دادن اطلاعات تماس و داشتن فرم تماس بسیار مهم و ضروری است.اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است، می توانید از خدمات لینک های که اتوماتیک آدرسهای ایمیل را دریافت می نمایند استفاده کنید.

 

بروزرسانی مرتب

موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل بهای ویژه ای به وب سایت هایی که به طور مرتب بروز می شوند می دهند.

از این رو قرار دادن مستمر محتوا در وب سایت را فراموش نکنید.

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...