رفتن به مطلب

در ۱۵ قدم به یک اسپمر واقعی تبدیل شوید!


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

از زمانی که یادم میاید افراد رابطه خوبی با اسپم و اسپمر ها نداشتند ! در حقیقت نباید هم داشته باشند . اسپمر ها کسانی هستند که به هر روشی دوست دارند محصولی را به ما به فروش برسانند یا … ، که از طریق بستر های مختلفی مثل SMS ، Email و … مارا مورد لطف خودشان قرار میدهند !. در ادامه نوشته ۱۵ روش که شما را به یک اسپمر تبدیل می کند را می‌ خوانید ، البته امیدوارم که اگر از این روش ها استفاده میکنید هرچه سریعتر آن ها را کنار بگذارید و به راه راست هدایت شوید :).

 

شبکه های اجتماعی

۱- توییت هایتان را با کلی هش‌تگ پر کنید ! به عکس زیر دقت کنید :

 

 

twitter-hashtag-usage.png

 

 

 

اضافه کردن کلی هش‌تگ به توییت هایتان کار زیاد جالبی نیست . چون میتواند اختلال جست و جو ایجاد کند و افراد از دست شما ناراحت شوند.

 

۲- زمانی که یک موضوع در توییتر داغ است ، مثلا عید نوروز و شاید خیلی ها آن تگ را دنبال میکنند ، شما توییت های تبلیغاتی خود را با آن تگ ها مزین کنید !

 

۳- هر چیزی که افراد تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند را شیر کنید تا نظر آنها را به خودتان جلب کنید. تبریک میگوییم ، آنها هیچ وقت به سمت و سوی شما نمی آیند و تفکر بدی از شما در ذهن آنها نقش می‌ بنند!

 

۴- در تبلیغات خود تمامی افراد را تحت نظر بگیرید و اصلا برای قشری خاص تبلیغات نکنید . اینطوری هیچ کس به تبلیغات شما توجه نمیکند چون به دردش نمیخورد .

 

۵- هزاران کاربر توییتر را فالو کنید و منتظر باشید که آنها فالو کنند ، بعد تمامی آنها را آنفالو کنید ! خیلی روش خوبیست و میتواند باعث تنفر کاربران از شما شود.

 

وبلاگ نویسی

۶- نوشتن محتوای تازه سخت است ! مطالب دیگر وبلاگ ها را بدون این که به آنها لینک بدهید کپی کنید .

 

۷- به هر پستتان کمتر از ۳۰ تگ نچسبانید و اجازه بدید موتور های جست و جو وبلاگ شما را از این طریق بشناسند.

 

۸- اگر هنوز فکر میکنید که موتور های جست و جو نمیدانند که وبلاگ شما درباره چیست ! میتوانید با اضافه کردن صدها کلمه کلیدی در متا تگ keyword وبلاگ خود را به عنوان یک اسپمر به آنها بشناسانید .

 

۹- در دیگر وبلاگ ها نظر بگذارید و اگر نویسنده در مورد گجت های جدید نوشته است ، شما بنویسید ممنون من هم این غذا رو درست کردم و بسیار خوشمزه بود !

 

ایمیل مارکتینگ

۱۰- به عنوان یک فروشنده و بازاریاب حرفه ای ، این را یادتان باشد که شما میدانید چه چیزی برای کاربران خوب است . پس لیست ایمیل های چند هزارتایی بخرید و محصولات خودتان را برای آنها بفرستید ، حتما آنها به سایت شما می آیند و خرید میکنند (به همین خیال باشید.)

 

۱۱- همه کاربران که دوست ندارند از ایمیل لیست شما خارج شوند ، پس نیازی به استفاده از unsubscribe نیست و اصلا به خودتان زحمت ندهید که این دکمه را به ایمیل های خود اضافه کنید. کاربران هر سری که برای آنها ایمیل میفرستید به شما و محصولات شما بیشتر علاقه نشان میدهند شک نکید ! یکی از شرکت های ایرانی این کار را کرده بود و هنوز هم کاربران از دست آن شرکت ناراضی هستند.

 

۱۲- اگر به افرادی محصولی را فروختید ، نیازی نیست آنها را در یک ایمیل لیست جداگانه قرار دهید ، پیشنهاد خرید همان محصولات را برای آنها بفرستید ، مطمئنا آنها از خرید خودشان پشیمان میشوند !

 

 

سئو و سایت ها

۱۳- تا میتوانید در سایت خود تبلیغات قراردهید ، مدیریت یک سایت خرج دارد و شما باید خرج خود را در آورید ! اینطوری کاربران بیشتر از یک بار به سایت شما مراجعه نمیکنند .

 

۱۴- پاپ آپ نیز شیوه تبلیغاتی خوبی است ! تا میتوانید در سایت های دیگر پاپ اپ دهید ، طوری که وقتی سایتتان باز میشود کاربران چشم دیدن سایت شما را نداشته باشند و درجا با سایت شما خداحافظی کنند .

 

۱۵- چرا باید هزینه هاست بدهید ؟ واقعا چرا ؟ از هاست های رایگان که اپیتایمشان روزی ۱۰ دقیقه است استفاده کنید . کاربران باید بدانند که شما نیز خرج دارید و نباید الکی پول خود را هدر بدهید .

 

امیدوارم که از ۱۵ روش فوق هیچگاه استفاده نکنید و بگذارید که برند شما و شخص شما به عنوان یک شخص خوب شناخته شوید نه یک اسپمر ‍!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...