رفتن به مطلب

۵ ایده برای نوشتن مطلب بعدی وبلاگتان


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

منتظر ایده برای نوشتن هستید ؟ آیا وقت برای نوشتن دارید اما ایده ای به ذهنتان خطور نمیکند ؟ یکی از موضوعات زیر را برای نوشتن انتخاب کنید ! میتوانید هر وقت که برای نوشتن موضوع کم آوردید ، به این مطلب رجوع کنید . شاید ایده های خوبی به ذهنتان رسید !

 

 

۱ – راهنمای کار با . . .

همیشه بعضی چیز ها را یاد دارید ، اما به ذهنتان نمیرسد که آنها را برای کاربرانتان بنویسید . چرا به یک آموزش کامل کار با … فکر نمیکنید ؟ جای خالی را با یکی از بخش های موضوعی وبلاگ خودتان پر کنید ! . راهنما ها ، میتوانند به خوبی در ذهن کاربران بمانند و حتی کاربران را برای مطالعه دوباره آن مطلب به وبلاگ شما بکشانند.

 

۲ – چگونه . . . ؟

یکی از قدرتمندترین و ساده ترین تیتر ها برای نوشتن ، توضیحاتی در مورد یک عمل یا ابزار است . برای پیدا کردن و آشنا شدن با این مدل پست ها ، به سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مراجعه کنید . این مدل مطالب ، میتوانند به خوبی در شبکه های اجتماعی منتشر شوند و افراد زیادی را با وبلاگ شما آشنا کنند.

 

۳ – ۱۰ نکته برای . .

اگر در مورد یک موضوع ، توصیه ها و یا نصیحت هایی دارید ، میتوانید آنها را تحت عنوان یک پست درآورید و در خوانندگانتان قرار دهید . مسلما ، آنها خوشحال میشوند وقتی تجارب شما را در رابطه با آن موضوع میخوانند.

 

۴ – مصاحبه با ..

کاربران همیشه دوست دارند تا با افراد فعال در حیطه کاری خویش بیشتر آشنا شوند . مثلا ، زمانی که لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شروع به مصاحبه با افراد مشهور وب کرد ، توانست جای خود را در بین کاربران باز کند و بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کند.

 

۵- نقد و بررسی دستگاه ..

آیا وسیله ای دارید که بخواهید آن را نقد و بررسی کنید ؟ چه اشکالی دارد تا خوانندگان وبلاگتان با نظر شما در مورد یک گجت ، لپتاپ ، تلفن همراه و .. آشنا شوند ؟

 

امیدوارم که از این مطلب استفاده خوبی ببرید و بتوانید با استفاده از این موضوعات ، مطالب جدیدی برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...