رفتن به مطلب

راز های ساخت ایمیل تبلیغاتی


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

همانطور که میدانید اقتصاد امروزه حرف اول را در تجارت های بزرگ و کوچک می زند ، بسیاری از صاحبان کسب کار ، دنبال استراتژی هایی هستند که امروزه عنوان تجاری خود را از لحاظ کسب و کار و اقتصادی حفظ کنند ، یکی از این استراتژی ها ، بازاریابی ایمیل یا Email Marketing می باشد.

سعی کنید با استفاده از بازاریابی ایمیلی اطلاعات خوبی برای مشتریان خود ارسال کنید ، با این کار می توانید ارتباط خود را با آنها ، به طور منظم حفظ نمائید ، در این مقاله پنج روشی بیان شده است که بتوناید بهترین عنوان (Subject) را برای ایمیل های ارسالی خود انتخاب نمائید.

 

 

۱) ارسال ایمیل شخصی برای جلب توجه

یکی از کارهای مهمی که باعث جلب توجه کاربران می شود ، این است که شما ایمیل هایی که برای بازاریابی خود ارسال می کنید ، مخصوص مشتری باشد ، یعنی ایمیل ارسالی شما ، همراه با نام مشتری باشد ، تا مشتری احساس نکند که این ایمیل به همه مشتری های دیگر شرکت ارسال شده است ، به عنوان مثال ، بنوسید ، آقای حسینی ، پول خود را بهینه استفاده کنید! و یا هر جمله دیگر ، شما برای انجام این کار کافیست اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری نمائید . در زمینه ایمیل مارکتینگ ابزارهای زیادی ارائه شده است که می توانید از آنها استفاده نمائید همانند iContact.com

 

۲) عنوان(Subject) ایمیل خود را کوتاه نگه دارید!

بهتر است برای درک این موضوع در ابتدا یک سوال را از خودتان بپرسیم ؟ وقتی دو ایمیل برای شما ارسال می شود که یکی دارای عنوان بلند بالائی است ، و دیگری عنوان مختصر و لی مفیدی دارد ، کدام ایمیل را باز می کنید و می خوانید؟؟؟ قطعا شما هم ایمیلی را می خوانید که دارای عنوان کوتاهی باشد ، سعی کنید Subject ی را برای ایمیل ارسالی خود انتخاب نمائید که کاربر با مشاهده آن ، به خواندن محتوای ایمیل جذب شود ، در ضمن عنوان هایی را انتخاب نکنید که به صورت ایمیل اهای اسپم به نظر برسد.

 

 

۳) ساختار ساده خود را حفظ کنید

اگر شما بخواهید یک ایمیل را به دوست خود ارسال کنید کدام یک را بر می گزیند:

 

 

“Free Beer And Pizza — You’re Invited!!”Or how about like this?“FREE BEER AND PIZZA — YOU’RE INVITED!!”

 

 

شاید شما تا به حال یکی را پسندیده باشید ولی هر دو این نوشته ها اسپم به نظر می رسند ؟ اینطور نیست؟؟؟ برای اینکه ایمیل های شما اسپم به نظر نرسند و مشتریان ایمیل شما را بخوانند باید در عنوان ایمیل دقت نمائید ، اگر عنوان ایمیل شما انگلیسی است از ، حروف بزرگ ، علامت تعجب ، علامت دلار و امثالهم به هیچ وجه استفاده نکنید!

 

 

۴) استفاده از روش هایی که کاربر به ایمیل شما علاقه مند می شود:

 

  • اخبار جدید را به اشتراک بگذارید :خوانندگان همه به دنیال مسائل جدید هستند ، اگر شما خبرهای جدیدی که در حوزه کاری شما هستند را به اشتراک بگذارید ، ، خوانندگان را جذب خود می کنید

 

 

  • خوانندگان خود را کنجکاو کنید: می توانید در ایمیل های خود لینک هایی قرار دهید که باعث جلب توجه کاربران شود ، همانند لینکی با عنوان “پولدار شوید!!!”.

 

 

  • احساس فوریت ایجاد کنید : سعی کنید گاهی اوقات ، محصولات خود را به صورت ویژه به فروش برسانید و در ایمیل ارسالی ، بنوسید که فقط ۳ روز مهلت دارید و یا جملاتی از این قبیل.

 

 

  • تاکید بر مزایا : یکی دیگر از ترفند های استفاده مناسب در عنوان ایمیل ، این است که به کاربران بگویید که ایمیل های شما برای آنها چه مزایایی دارد؟؟؟ مثلا می توانید از جملاتی همچون پول خود را پس انداز کنید و… استفاده نمائید .

 

 

۵) مطمئن شوید که عنوان ارسالی ایمیل ارتباط مستقیمی با محتوای ایمیل داشته باشد

هیچ کس دوست ندارد فریب کسی دیگر را بخورد ، بنابراین مطئمن شوید که عنوانی که برای ایمیل خود انتخاب کرده اید ، ارتباط مستقیمی با محتوای آن داشته باشید ، به عنوا مثال اگر عنوان شما ” صرفه جویی در پول ” می باشد ، باید محتوای شما فقط در رابطه با همین موضوع باشد ، مخصوصا چند خط اول محتوا ، در غیر اینصورت ، خوانندگان احساس می کنند که فریب شما را خورده اند ، و در آینده دیگر به ایمیل شما نگاه نمی اندازند و این یعنی شکست در بازاریابی.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...