رفتن به مطلب

۷ پلاگین برای افزایش امنیت سایت وردپرسی شما


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

خیلی از وبمستر ها به مشکلاتی که در کد ها و افزونه هایشان وجود دارد توجه نمیکنند و همین باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای آنها میشود. مثلا سایت شما هک میشود و تمامی امید و علاقه خود را برای نوشتن از دست میدهید! اما میشود با کمی وقت گذاشتن برای امنیت سایت جلوی این اتفاقات را گرفت.

 

 

f9c5-WordPress-Security-1.jpg

 

 

 

امروز میخواهم چند پلاگین امنیتی معروف وردپرس را به شما معرفی کنم تا از آنها برای امن کردن وبلاگ وردپرسی خود استفاده کنید:

 

 

f9c5-sucuri.png

 

 

 

۱ – لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : سرویسی است که بعضی اوقات از آن برای کنترل وضعیت امنیت وبلاگ های خودمان استفاده میکنیم. این سایت امکان کنترل اتفاقاتی که درون وبلاگ وردپرسی شما رخ میدهد را داراست. البته در نظر داشته باشید که امکانات خوب این سرویس پولی است.

 

 

 

 

f9c5-vip.png

 

 

 

۲- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این افزونه پوسته های شما و فایل های مهم سایتتان را بررسی میکند تا از نظر امنیتی مشکلی نداشته باشند.

 

 

 

 

f9c5-antivirus.png

 

 

 

۳- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این افزونه پیغام هایی در بخش مدیریت وردپرس شما ایجاد میکند و میتوانید برای آن اسکن های روزانه برنامه ریزی کنید و آن را طوری تنظیم کنید که نتیجه اسکن برایتان ایمیل شود.

 

 

f9c5-exploit-scanner.png

 

 

 

۴- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این پلاگین بین فایل های شما به دنبال بدافزار ها میگردد و به شما هشدار میدهد تا آنها را رفع کنید.

 

 

 

 

881d-code-scanner.png

 

 

 

۵- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این افزونه نیز فایل های هسته وردپرس را بررسی میکند و به شما هشدار میدهد که آن فایل ها دارای مشکل هستند. البته این افزونه پولی است و اگر واقعا برایتان امنیت مهم است آن را خریداری کنید.

 

 

efad-timthumb.png

 

 

 

۶- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این پلاگین برای کسانی کاربرد دارد که از timthumb برای تغییر اندازه سایز عکس های خود استفاده میکنند. این فایل یا بهتر است بگویم ابزار دارای باگ های امنیتی است که میتواند برای شما دردسر ایجاد کند; این افزونه میتواند به شما مشکلات آن فایل ها را گزارش دهد.

 

 

0105-wordfence.png

 

 

 

۷- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. : این افزونه پکیج کاملی از دیواره آتش، آنتی ویروس و Live traffic tracking است .

 

 

 

امیدوارم که از افزونه هایی که در بالا معرفی شد استفاده کنید و مشکلات امنیتی خود را برطرف کنید. اگر شما نیز افزونه خاصی استفاده میکنید، در بخش نظرات آن را معرفی کنید تا دیگر کاربران نیز از آن استفاده کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...