رفتن به مطلب

چرا همه سایت ها به سئو نیاز دارند ؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

یکی از اولین سوالات وبمستر ها این است که آیا باید وبسایت خودمان را برای سئو به دست یک سئوکار بسپاریم یا خیر ؟ . حتی بعضی از وبمستر هایی که در حوزه های پر رونق و شلوغی فعالیت میکنند ، استخدام یک سئو کار را یک عمل نادرست میدانند و میگویند که سایت ما نیازی به سئو ندارد. در حقیقت ، رعایت نکردن فاکتور های سئو میتواند کسب و کار آنلاین شما را با مشکل مواجه کند.

 

 

چرا همه سایت ها به سئو نیاز دارند ؟

وبسایت ها در تمامی موضوعات و حیطه های کاری (niches) دارای رقیبان زیادی هستند . میلیون ها وبسایت وجود دارند و خیلی بیشتر از این مقدار به وجود خواهند آمد . اما حقیقت تلخ آن است که در هر موضوع و کلمه کلیدی ، تنها ۱۰ وبسایت اول در نتایج جست و جو میتوانند فروش مناسب داشته باشند و درآمد خوبی کسب کنند. شاید بگویید روش های دیگری برای جذب بازدید کننده هست چرا به سراغ آنها نرویم ؟ باید بگویم که زمانی که بازدید کنندگان در موتور های جست و جو مثلا “هندزفری بی سیم” را جست و جو میکنند ، نمیخواهند داستان های مربوط به این وسیله را بخوانند ، میخواهند آن را بخرند و این یعنی فرصت . شاید درصد موفقیت شما در این روش ۹۰% باشد ، اما اگر به سراغ روش های دیگر بروید زیر ۱۰% خواهد بود.

 

از هر بازاریاب آنلاینی و با تجربه ای در رابطه با فروش بیشتر بپرسید ، مسلما بهینه بودن برای موتور های جست و جو و مطالب خوب را پیشنهاد میدهد. اما فقط مطالب خوب برای افزایش رتبه کافی است ؟

 

مزایای استخدام سئوکار

موتور های جست و جو ، روبات هایی بیش نیستند که فقط کمی هوشمند عمل میکنند . آنها توانایی خواندن و فهمیدن مطالب خوب را ندارند و نمیتوانند به تنهایی بفهمند که کدام نوشته خوب است و کدامین بد. پس چگونه میتوانند وبسایت ها را رتبه بندی کنند ؟ پاسخ ساده است ، با توجه به ارتباط کلمات کلیدی به متن و همینطور لینک های دریافتی و همینطور ، اماده بودن وبسایت برای پذیرایی از موتور های جست و جو . هیچ ابزار یا کاری نیست که به تنهایی بتواند رتبه سایت شما را در موتور های جست و جو افزایش دهد . در حقیقت ، بازاریابی آنلاین ، به چندین عامل در کنار هم نیاز دارد و تنها یک عامل کاری را از پیش نمیبرد . همینطور که مطالب خوب به سئو نیاز دارند ، سئو هم به مطالب خوب نیاز دارد.

 

کدام سئوکار را انتخاب کنم ؟

اگر دانش و زمان کافی برای انجام بهینه سازی را ندارید ، حتما باید یک سئوکار خوب را برای بهینه سازی وبسایتتان انتخاب کنید . سئو وبسایت شما را در موتور های جست و جو مطرح میکند ، پس میتواند به پیشرفت شما و برندتان کمک کند . سعی کنید برای سئو بودجه خیلی محدودی تعیین نکنید ، اینگونه میتوانید بیشتر از سئوکار خود توقع داشته باشد . چون سئو یک کار سخت و زمانبر است و اگر شخصی از شما هزینه بسیار پایین تقاضا میکند ، به سمتش نروید ! چون میتواند ضربه های زیادی به شما و وبسایتتان بزند . نمیگویم که به سراغ افراد با هزینه های بسیار بالا بروید ، اما به جز بحث های مالی و اتقصادی ، به عقلتان هم مراجعه کنید و ببینید که آیا سئو اینقدر ارزان است ؟

 

هر سئوکاری خوب نیست ، شاید او از روش های black hat استفاده کند و وبسایت شما را در مدت کوتاهی به رتبه های بالا در موتور های جست و جو برساند ، اما باید این مسئله را در نظر بگیرید که موتور های جست و جو هر روز در حال تغییر الگوریتم های خود هستند و هیچ گاه ، یک تکنیک سئو ، برای چند سال و به تازگی ، چند ماه پاسخ گو نخواهد بود.

 

پس در مورد انتخاب سئوکار خود کمی هوشمندانه برخورد کنید . سعی کنید که اول نیاز هایتان را بسنجید و سپس به سراغ خدمات سئو بروید و انتخاب سئوکار بروید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...