رفتن به مطلب

۱۰ نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

اولین ورود یک کاربر به وبلاگ شما ، مهمترین ورود اوست ، زیرا وبلاگ شما هم میتواند در بازدید اول کاربر را برای همیشه جذب خود کند ، هم میتواند کاربر را فراری دهد . قبلا در مورد فراری دادن خواننده ها از وبلاگ هم نوشته ام ، اما در این مطلب دوست دارم تا چند نکته را در جهت جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید را بازگو کنم.

 

 

۱- تیتر

 

سعی کنید از حداکثر توان خود را در نوشتن تیتر ها استفاده کنید . تیتر ها میتوانند کاربر را برای خواندن مطالب شما تشویق کنند . جدا از این که زمان طولانی برای نوشتن مطالب خود میگذارید ، سعی کنید چند دقیقه هم برای نوشتن و انتخاب تیتر صحیح و جذاب وقت صرف کنید .

 

۲ – طراحی اختصاصی

 

چندین بار گفته ام و باز هم میگویم ! . داشتن طراحی اختصاصی برای یک سایت و یا وبلاگ ، میتواند حیاتی ترین عمل ممکن باشد . کاربران از ظاهر های تکراری خسته شده اند ، دوست دارند طرح های جدید ببینند. سعی کنید برای طراحی قالب ، بودجه ی مناسبی را کنار بگذارید تا بتوانید طراحی کاربرد پذیر و بهتری داشته باشید.

 

۳-معرفی / biography

 

اگر وبلاگ شخصی دارید و روزنوشت های خود را در آن مینویسید . میتوانید توضیحاتی درباره خودتان به همراه وبلاگتان را در منوی کناری قرار دهید تا کاربران شما را بشناسند.

 

۴ – ترتیب منوی کناری یا sidebar

 

سعی کنید آخرین مطالب خود به همراه مطالب پربازدید را در منوی خود نمایش دهید . اخرین مطالب که کاربران را به خواندن اخرین مطالب شما جلب میکند و پربازدیدترین هم ، میتواند شوق کاربر را برای خواندن ادامه وبلاگ شما برانگیزد.

 

۵ – خبرنامه

 

خیلی بهتر است که فرم ثبت نام خبرنامه تان را در محلی قرار دهید که کاربران با اولین نگاه آن را بیابند و به دنبال آن نگردند ! . خبرنامه ایمیلی میتواند کاربران را شدیدا با مطالب شما درگیر کند.

 

۶ – پست مهمان

 

اگر در وبلاگ خود پست مهمان میپذیرید ، زیر پست های مهمان اطلاعاتی در مورد نویسنده آن پست و همینطور اطلاعاتی در مورد نحوه نوشتن پست مهمان در وبلاگ خود ، درج کنید.

 

۷- دکمه های اشتراک گذاری

 

فراموش نکنید که مطالب خوب به اشتراک گذاشته میشوند ، پس با گذاشتن دکمه های اشتراک گذاری ، این حق را به کاربران بدهید تا مطالب شما را به راحتی به اشتراک بگذارند.

 

۸- ویرایش و صفحه بندی خوب

 

نوشته ها ، هر چقدر که با دقت نوشته شده باشند ، باز هم نیاز به ویرایش و بازبینی پایانی دارند . غلط های املایی میتوانند کاربران را از وبلاگ شما فراری دهند . مطالب خود را پاراگراف بندی کنید تا کاربران کمتر احساس خستگی کنند ، همچنین ، از عکس های مرتبط استفاده کنید.

 

۹ – تبلیغات زیاد

 

فکر نمیکنم نیازی به توضیح داشته باشد ! تبلیغات زیاد باعث فراری شدن کاربر میشود .

 

۱۰ – سرعت

 

بارگذاری سریع وبلاگ شما میتواند کاربر را خوشحال کند . اکثر کاربران بیشتر از چند ثانیه نمیتوانند صبر کنند تا یک صفحه نمایش داده شود . اگر میخواهید سرعت وبلاگ خود را افزایش دهید ، پیشنهاد من خواندن لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. است.

 

امیدوارم که این مطالب بتواند به شما در جذب کاربران در اولین بازدیدشان کمک کند . اگر نکته ای به نظرتان میرسد که میتواند در این لیست قرار گیرد ، میتوانید در بخش زیر آن را به من یاد آوری کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...