رفتن به مطلب

۱۵ ابزار رایگانی که وبلاگ نویسها بدون آنها نمی توانند زندگی کنند


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

ابزارهای وبلاگ نویسی زیادی هستند که امتحان کردن همه آنها برای یک وبلاگ نویس سخت است.بعضی از آنها کاملا رایگان هستند بعضی از آنها را باید خریداری و بعد آزمایش کرد.البته تعدادی از آنها نیز دارای دوره آزمایشی رایگان هستند و وبلاگ نویس در طی این مدت زمان با آزمودن آن می تواند تصمیم بگیرد که آنرا بخرد و یا از آن صرف نظر کند.

 

 

تعدادی از این ابزارها گران هستند و معمولا وبلاگ نویسان جوان نمی توانند همه آنها را خریداری کنند.البته به علت شرایط خاصی هم که برای ایران کشور عزیزمان به وجود آمده است ، خرید های خارجی با کارتهای اعتباری اگر نگوییم غیرممکن ولی سخت شده است و بنابراین وبلاگ نویسان ایرانی با مشکلات مضاعفی مواجه هستند.

 

در این پست قصد داریم ۱۵ ابزار رایگان را که اکثر وبلاگ نویسان در سرتاسر دنیا از آنها استفاده می کنند به شما معرفی کنیم.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

این ابزار یک ویرایشگر کدهای Html است.شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید قالب وبلاگ خودتان را ویرایش کنید.شما به کمک آن می توانید سورس کد قالبهای وبلاگ خودتان را مشاهده کنید و در صورتیکه لازم دیدید آنرا ویرایش کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

همانطور که از نام این ابزار مشخص است یک ابزار FTP است و برای آپلود فایلها بر روی سرور وبلاگ استفاده می شود.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

محبوبترین ابزار برای ایجاد خوراک یا فید برای یک وبلاگ است.این ابزار توسط گوگل ارائه شده است.لازم است در پست جدگانه ای آنرا بطور کامل بررسی کنیم.

 

۴- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

وبلاگ نویسها می توانند از فلیکر برای آپلود ، به اشتراک گذاری و نیز پیدا کردن تصاویر آنلاین جهت استفاده در وبلاگ خود استفاده کنند.شما با رعایت قانون کپی رایت می توانید از این تصاویر در وبلاگ خود استفاده کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

فکر نمی کنم وبلاگ نویسی وجود داشته باشد که نام جیمیل را نشنیده باشد و از آن استفاده نکرده باشد.جیمیل بهترین ابزار ایمیل در سراسر جهان است و فکر می کنم هم برای هر اکانت ۱۰ گیگابایت فضا در اختیار صاحب اکانت قرار می دهد و این یعنی شما لازم نیست هیچ ایمیلی را حذف کنید.مهمترین مزیت جیمیل هماهنگ بودن آن با سایر سرویسهای گوگل مانند جی تاک و … است.

 

۶- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

اگر شما به انجام تحقیقات روی کلمات کلیدی خودتان برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز دارید بهترین ابزار گوگل ادورد است.شما به کمک این سرویس می توانید حجم جستجوی محلی و جهانی کلمات کلیدی مورد نظرتان را به دست آورده و آنها را باهم مقایسه کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

فکر می کنم این ابزار هم نیاز به معرفی نداشته باشد.شما به کمک این ابزار آلرت ها یا هشدارهایی برای هر یک از کلمات و عبارات کلیدی تان ایجاد می کنید و گوگل هر موقع صفحه ای یا وبلاگ و یا خبری را شامل آن کلمات کلیدی ایندکس کرد به شما هم با ارسال یک ایمیل اطلاع می دهد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

حتما شما هم مثل هر وبلاگ نویس دیگری از این ابزار استفاده می کنید.گوگل آنالیتیک یک ابزار کامل و رایگان برای واکاوی آمار یک وبلاگ و یا وب سایت است.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

به کمک این ابزار شما می توانید همه منابع مورد نیاز وبلاگ خودتان را در آن نشانه گذاری کنید تا بعدا بتوانید از هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در یکی از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به بررسی ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی پرداختیم و در آنجا این سایت را معرفی کردیم.به کمک هوت سوییت شما می توانید لینکهای خودتان را در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا استاتوسها و توییت ها را یک جا دریافت کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

یادآوری تمام نام های کاربری و رمزهای عبور امروز به کاری چالش برانگیز برای هر وبلاگ نویس و هر کس دیگری که در دنیای آنلاین فعالیتی دارد تبدیل شده است.همه وبلاگ نویسها شاید در چندین سایت و سرویس مختلف عضو باشند و به خاطر سپردن تمام این نام ها و رمزها کاری مشکل است.به کمک این ابزار می توانید تمام پسوردهای خودتان را مدیریت کنید.این ابزار برای بعضی از مرورگرها نظیر فایرفاکس رایگان و برای بعضی از آنها نظیر اینترنت اکسپلورر پولی است.البته برای سیستم عاملهای نظیر آندروید نیز پولی است.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

اگر شما از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده کرده باشید حتما با ابزار نقاشی و یا پینت کار کرده اید.این ابزار یک ابزار رایگان برای ویرایش تصاویر است و امکانات پیشرفته تری نسبت به نرم افزار پینت ویندوز دارد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

اگر شما در وبلاگ خودتان پستهای مهمان منتشر می کنید این ابزار خوره کار شماست.حتما می دانید که اگر شما یک مطلب تکراری را در وبلاگ خودتان منتشر کنید باعث صدمه دیدن رنک و رتبه شما خواهید شد.شما به کمک این ابزار می توانید معین کنید که پست مهمانی که برای شما فرستاده شده است تا از طریق وبلاگ شما منتشر شود آیا قبلا در جای دیگری منتشر شده است یا نه؟بعد از نوشته این پست متوجه شدم که این سرویس از آی پی های ایرانی پشتیبانی نمی کند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

کسانی که کمی به زبان انگلیسی مسلط باشند احتمالا متوجه شده اند که این سرویس چه کاری انجام می دهد؟بله از این سرویس شما می توانید برای ایجاد نظرسنجی استفاده کنید.این سرویس یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای ایجاد نظر سنجی است و نظرسنجی ها یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان وبلاگ شما محسوب می شود.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

آخرین ابزار مورد بررسی ما در این پست ابزار مشهور اسکایپ است.اگر شما می خواهید در وبلاگ خودتان مصاحبه نیز داشته باشید.بهترین ابزار اسکایپ است.شما به کمک آن می توانید متن مصاحبه خودتان را نیز با ایمیل به فرد مصاحبه شونده ارسال کنید.

 

نظر شما در این مورد چیست؟آیا شما از ابزارهای رایگان دیگری مشابه این ابزارها استفاده می کنید؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...