رفتن به مطلب

۱۰ نکته برای استفاده از توییتر در جهت بهبود سئو و برندینگ


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

گوگل و بینگ در حال حاضر در حال فعالیت و ارتباط دادن شبکه های اجتماعی با نتایج جست و جو هستند . شبکه های اجتماعی را نمیتوان بی تاثیر دانست و تاثیر این شبکه ها را انکار کرد.

 

 

 

توییتر ، بزرگترین میکرو بلاگ امروزیست که میتواند به پیشرفت سایت شما در موتور های جست و جو کمک کند . اگر توییت های شما با برنامه و صحیح باشد و قشر درستی از کاربران را انتخاب کرده باشید ، میتوانید رتبه خود را در موتور های جست و جو بهبود دهید و همینطور ، کاربران زیادی را به سمت خودتان جلب کنید.

 

در ادامه ، به چند توصیه اشاره میکنم که میتواند به پیشرفت شما در توییتر و همینطور موتور های جست و جو کمک کند:

 

۱ . برند

 

توییتر میتواند به اثبات سایت و برند شما در ذهن کاربران کمک کند . نام کاربری شما چیزیست که کاربران هدف (targeted users ) هر روز می بینند . ریتوییت های بیشتر میتواند شما را به دیگر کاربران بیشتر بشناساند.

 

۲ . پروفایل /بیوگرافی

 

لینک وبسایت خود را در پروفایل خود قرار دهید . bio ، اطلاعات شماست که در وحله اول به کاربران نمایش داده میشود . سعی کنید بیشترین استفاده را از این بخش بکنید و کاربران را جذب برند خود کنید. همینطور ، لینکی که در صفحه پروفایل قرار میدهید را طوری انتخاب کنید که به بهبود رابطه خود با کاربر کمک کند و صرفا به صفحه اصلیتان لینک نکنید.

 

۳ . لینک ها

 

از زمانی که گوگل توییت ها را در نتایج جست و جو نمایش میدهد ، لینک های که در توییت ها قرار میگیرند ، ارزش بالاتری نسبت به گذشته دارند. همینطور ، کلمات کلیدی خود را با لینک ها تلفیق کنید و در توییتر قرار دهید .

 

۴ . هش تگ

 

هش تگ ، یکی از امکانات توییتر است که مثل یک meta data عمل میکند . پست هایی که دارای # یا هش تگ هستند ، میتوانند به شما برای دسته بندی توییت ها کمک کنند . میتوانید در توییت هایی که از سایت خود میکنید ،از این هش تگ ها استفاده کنید.

 

۵ . mention ها

 

اگر میخواهید به کاربری mentionبزنید ، میتوانید با گذاشتن @ قبل از نام کاربری او این کار را انجام دهید . این کار باعث میشود که شما بیشتر ریتوییت شوید و کاربران بیشتری شما را ببینند.

 

۶. به دیگران کمک کنید

 

با کمک به دیگران و پاسخ به سوالات انها ، میتوانید بیشتر در این شبکه محبوب شناخته شوید و ریتویت های بیشتری بگیرید . کاربران به خاطر جبران زحمات شما و چیز هایی که از شما اموختند ، توییت های تجاری و غیر تجاری شما را بیشتر از دیگران ریتوییت میکنند .

 

۷.زمان بندی برای توییت ها

 

در مدت زمان کوتاهی (چند دقیقه ) تعداد زیادی توییت نکنید . زیرا این کار باعث ازار کاربر میشود . میتوانید در زمان های مختلف روز به توییت کردن بپردازید . اینطوری بیشتر کاربران توییت های شما را میبینند نه یک تعداد خاص .

 

۸ . وبلاگ

 

معرفی وبلاگ شرکتتان در توییر میتواند نتایج مثبتی برای شما به ارمغان بیاورد . کاربران میتوانند سوالات خود را در وبلاگتان بپرسند و از طریق وبلاگ شما به محصولاتتان دسترسی داشته باشند .

 

۹ . استفاده از دکمه توییتر

 

دکمه توییتر یکی از نیاز های وبلاگ شماست ! ان را همین امروز به وبلاگتان بیافزایید تا کاربران بتوانند به راحتی مطالب شما را در توییتر به اشتراک بگذارند.

 

۱۰ . برند انلاینتان را بسازید !

 

توییتر فقط به سئو و بازدید شما کمک نمیکند ، بلکه به ساخته شدن برند انلاینتان نیز کمک میکند .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...