مدیریت کل سایت Saberian 1,792 ارسال شده در دی 5، 1394 مدیریت کل سایت گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در دی 5، 1394 در بسیاری از سایت های سرگرمی و یا موسیقی دیده ایم که تبلیغات چندین محصول و یا چندین سایت ، در یک صفحه قرار دارد و برای خواندن مطلب اصلی ، باید ابتدا کلی تبلیغات مشاهده کنیم و به قولی از هفت خوان رستم بگذریم ! . اولین چیزی که به ذهنتان میاید این است که اینگونه ، کاربران محصولات بیشتری مشاهده میکنند و احتمالا آن ها را میخرند . اما کاربران فقط برای خرید آمده اند؟ اگر شما سایت سرگرمی یا موسیقی دارید ، باید هدف بازدید کننده از ورود به سایت تان را بدانید . مثلا کاربری ، کلمه دانلود موسیقی ربنا استاد شجریان را جست و جو کرده است و به سایت شما رسیده است . آیا او آمده تا از سایت شما محصولی خریداری کند و یا موسیقی دانلود کند؟ اگر قصد او دانلود این موسیقی است ، پس چرا باید این همه تبلیغات بی مورد ببیند؟ مگر او برای خرید آمده است ؟ با این اوصاف ، به این نتیجه میرسیم که باید برای بازدید کننده ارزش قائل شد و ابتدا آن چیزی را که دوست دارد و به خاطر آن به سایت شما آمده است را در اختیارش گذاشت و در مرحله بعدی ، تبلیغات برای رفع نیاز خود. اگر راه رسیدن به مطلب مورد نیاز کاربر را ساده تر کنید ، مطمئن باشید که او بعد از این که خیالش در رابطه با مطلب مورد نیازش راحت شد ، با حوصله بیشتری تبلیغات شما را میبیند و حتما دفعه بعد ، به وبسایت شما سر میزند ، شاید مطالب به درد بخور تری داشته باشید. پس هیچ وقت هدف بازدید کننده را با هدف خود اشتباه نگیرید . شما نیازمند سود بیشتر هستید و کاربر نیازمند صرف وقت و هزینه کمتر راه کار های پیشنهادی بیست اسکریپت به شما ۱ – بابت تبلیغات هزینه بیشتری بگیرید ، اما تعداد را کم کنید. ۲- اگر در یک پست ثابت محصولات را نمایش میدهید ، میتوانید آن ها را در یک قسمت ، اما به صورت تصادفی نمایش دهید. ۳- محصولات دارای بازده را درون وبسایت خود تبلیغ کنید نه هر محصولی را ! ۴- سعی کنید کاربران خود را بشناسید ( سن ، جنس ، علایق و ..) و طبق این موارد محصولات را برای آنها به نمایش بگذارید. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.