رفتن به مطلب

آیا نمایش تبلیغات بیشتر ، فروش بیشتر را به همراه دارد؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

در بسیاری از سایت های سرگرمی و یا موسیقی دیده ایم که تبلیغات چندین محصول و یا چندین سایت ، در یک صفحه قرار دارد و برای خواندن مطلب اصلی ، باید ابتدا کلی تبلیغات مشاهده کنیم و به قولی از هفت خوان رستم بگذریم ! .

 

 

اولین چیزی که به ذهنتان میاید این است که اینگونه ، کاربران محصولات بیشتری مشاهده میکنند و احتمالا آن ها را میخرند . اما کاربران فقط برای خرید آمده اند؟ اگر شما سایت سرگرمی یا موسیقی دارید ، باید هدف بازدید کننده از ورود به سایت تان را بدانید . مثلا کاربری ، کلمه دانلود موسیقی ربنا استاد شجریان را جست و جو کرده است و به سایت شما رسیده است . آیا او آمده تا از سایت شما محصولی خریداری کند و یا موسیقی دانلود کند؟ اگر قصد او دانلود این موسیقی است ، پس چرا باید این همه تبلیغات بی مورد ببیند؟ مگر او برای خرید آمده است ؟

 

با این اوصاف ، به این نتیجه میرسیم که باید برای بازدید کننده ارزش قائل شد و ابتدا آن چیزی را که دوست دارد و به خاطر آن به سایت شما آمده است را در اختیارش گذاشت و در مرحله بعدی ، تبلیغات برای رفع نیاز خود.

 

اگر راه رسیدن به مطلب مورد نیاز کاربر را ساده تر کنید ، مطمئن باشید که او بعد از این که خیالش در رابطه با مطلب مورد نیازش راحت شد ، با حوصله بیشتری تبلیغات شما را میبیند و حتما دفعه بعد ، به وبسایت شما سر میزند ، شاید مطالب به درد بخور تری داشته باشید.

 

پس هیچ وقت هدف بازدید کننده را با هدف خود اشتباه نگیرید . شما نیازمند سود بیشتر هستید و کاربر نیازمند صرف وقت و هزینه کمتر

 

راه کار های پیشنهادی بیست اسکریپت به شما

۱ – بابت تبلیغات هزینه بیشتری بگیرید ، اما تعداد را کم کنید.

 

۲- اگر در یک پست ثابت محصولات را نمایش میدهید ، میتوانید آن ها را در یک قسمت ، اما به صورت تصادفی نمایش دهید.

 

۳- محصولات دارای بازده را درون وبسایت خود تبلیغ کنید نه هر محصولی را !

 

۴- سعی کنید کاربران خود را بشناسید ( سن ، جنس ، علایق و ..) و طبق این موارد محصولات را برای آنها به نمایش بگذارید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...