مدیریت کل سایت Saberian 1,792 ارسال شده در دی 5، 1394 مدیریت کل سایت گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در دی 5، 1394 تکنیک های فراوانی در بازاریابی آنلاین وجود دارد که محتوای آموزشی آنان به فارسی ترجمه و یا تولید نشده است. این مطالب ، میتوانند به کاربران کمک کنند که بازدید خود را به پول و یا بازدیدکننده دائم تبدیل کنند.امروز قصد دارم تا به تکنیک Call To Action بپردازم. Call To Action چیست ؟ همانطور که از ترجمه ساده این عبارت مشخص است ، این تکنیک ، از بازدیدکننده میخواهد تا کاری را انجام دهد. مثلا میخواهید خبرنامه سایت خود را راه اندازی کنید و در وبلاگ خود فرمی قرار میدهید تا بازدیدکنندگان ایمیل خود را وارد کنند و به عضویت خبرنامه شما درآیند که این کار با متنی که طبق قوانین CTA نوشته شده باشد ، بازدهی بالاتری خواهد داشت. نمونه از از CTA های خوب Call To Action ها را در کجا به کار ببریم ؟ تحقیقات ثابت کرده اند که چشم انسان ، از یک Followchart بهره مند است . وقتی توجهش به بالای صفحه جلب میشود ، به دنبال همان خط فرضی که چشم برای آن صفحه ترسیم کرده است میرود . در مثال زیر ، میبینید که تصویر سمت چپ ،استفاده درستی از CTA نکرده است و کمترین بهره را میبرد . اما در تصویر سمت راست ، خواننده بعد از مطالعه متن ، نظرش به فرم CTA جلب میشود و آن را انجام میدهد ، حال چه عضویت در خبرنامه و یا آبونه شدن در خوراک باشد. نکته : استفاده از چند CTA در یک صفحه موجب شکست خوردن شما در استفاده از این تکنیک میشود. از چه رنگهای استفاده کنیم ؟ این سوال همیشه برای خیلی از افراد پیش آمده است که برای ساخت سایت خود و یا . . . . از چه رنگ های استفاده کنیم . به فرم زیر دقت کنید ، تفاوتی که رنگ ها در CTA ها ایجاد میکنند را گرد آوری کردم: اگر از این مطلب خوشتان آمد ، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.