رفتن به مطلب

چگونه بازدید کنندگان را به وبسایتمان برگردانیم ؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

آیا فکر می کنید که سایت شما بدون بازدید کننده زنده خواهد ماند؟ خوانندگان مثل مواد معدنی برای بدن برای وبسایت ها هستند. بدن شما بدون غذا خواهد مرد و وبسایت شما هم بدون بازدید کننده! حال در این نوشته مواردی را مطرح می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا نظر بازدیدکنندگان سایتتان را مجدد به سایتتان جلب کنید و بتوانید آنها را مجدد به سایتتان بازگردانید.

 

 

۱-مطالب خوب و تک

 

مطالب جدیدی که هیچ جا منتشر نشده اند را در وبسایتتان بنویسید. خوانندگان دوست ندارند که مطالب تکراری و قدیمی را در یک سایت دیگر بخوانند! اگر آنها مطالب خوبی را درون وبسایت شما ببینند مسلما دفعه بعد هم به سایت شما سر خواهند زد.

 

۲ – بروزرسانی مستمر

 

بروزرسانی مستمر و دارای برنامه میتواند به جذب بازدید کننده و اشتیاق او برای بازگشت به سایت شما بیافزاید. برای این کار مطالب زمان بندی شده بنویسید تا هر روز یا هر روز در میان مطلب جدیدی برای بازدیدکنندگانی که هر روز به وبسایتتان سر میزنند داشته باشید. برنامه ای برای ارسال مطالب خود داشته باشید و مثلا هر ۲ روز یک مطلب جدید و یا این که برای هر موضوع یک روز خاص در نظر بگیرید.

 

۳ – طراحی ثابتی داشته باشید

 

نیازی نیست که هر ماه قالب جدیدی بر روی وبسایت خود نصب کنید. تعویض مکرر قالب مثلا هر ماه میتواند به تجربه کاربر از سایت شما صدمه بزند.

 

۴- مطالب غیر مرتبط را کم کنید

 

به نظر شما نیازی هست که درون یک وبلاگ آموزشی عکس های طنز قرار بگیرد مسلما نه! پس بر روی موضوع خود تمرکز کنید و سعی نکنید که با نوشتن مطالب غیرمرتبط بازدید جذب کنید. بازدیدکننده‌گانی که برای مطالب غیرمرتبط وارد سایتتان می‌شوند،‌ به زودی سایتتان را ترک می‌کنند و عملا هیچ بازده‌ای برای شما ندارند.

 

۵- همکاری با بازدید کنندگان

 

اگر وقت نمی کنید که به نظرات، ایمیل ها و انتقادها پاسخ دهید پس برای چه می نویسید؟ برای وبسایت خودتان وقتی در نظر بگیرید و سعی کنید که کاربران را در اولویت قرار دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...