رفتن به مطلب

سه راهی که به جذب تبلیغ کننده کمک می کند


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

تبلیغات ، یکی از راه های کسب درآمد برای مدیران وبسایت هاست .اما جذب افراد و شرکت ها برای تبلیغ در وبسایت شما کار ساده ای نیست . تبلیغات مرتبط با مطالبتان ، به بازدید کننده کمک می کند تا مطالب دیگری را از طریق وبسایت شما یاد بگیرد و یا محصولاتی را خریداری نماید .

 

 

سیستم های کلیکی و . . . اماده نمایش درون وبلاگ شما هستند اما دریافت مستقیم تبلیغات ، سود بیشتری برای شما به جا میگذارد.برای جذب تبلیغ کننده ، سه نکته ای که در زیر امده است را در نظر داشته باشید.

 

۱ – موضوع وبلاگ مهمترین نقش را ایفا می کند !

 

آیا وبلاگ شما بازدید مناسبی کسب می کند یا نه ؟ موضوع نقش مهمی را در تبلیغات ایفا می کند ؛ تبلیغ کننده ها دوست دارند تا از تبلیغاتی که انجام می دهند ، بیشترین بهره را ببرند و بازدیدکنندگان هدفمند دریافت کنند . پس بر روی موضوع های اصلی وبسایت خود کار کنید و برای نوشتن ، بهترین آنها را برگزینید.

 

۲ – ترافیک، دومین چیزی است که تبلیغ دهندگان به دنبال آن هستند

 

موضوع وبلاگ ، اولین مورد مهم برای دریافت تبلیغات بود ، اما بازدید هم پس از موضوع ، نقش مهمی را در بقای یک وبلاگ چه از نظر درآمدی و چه از نظر شهرت بازی می کند. با روش های که در وبسایت های مختلف در مورد افزایش بازدید وبسایت ها آمده است ، بازدید خود را افزایش دهید و سپس به سوی دریافت تبلیغات حرکت کنید.

 

۳- رتبه سایت شما مهم است !

 

در کنار بازدید وبسایت و موضوع آن ، رتبه سایت در سایت های رتبه بندی نیز مهم می باشد. رتبه الکسا و پیج رنک و . . توجه افراد را برای ارائه تبلیغات در وبسایت شما جلب می کند . آنها قبل از سفارش تبلیغات ، رتبه های شما را چک می کنند تا ببینند شما در چه سطحی قرار دارید. برای دریافت تبلیغات ، بهتر است که رتبه وبسایت خود را بهتر کنید و سپس به فکر دریافت تبلیغات از افراد دیگر باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...