رفتن به مطلب

چرا باید وبلاگ بنویسید؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

آیا در وبلاگ نویسی تازه کار هستید؟ یا هنوز وبلاگ خود را راه اندازی نکردید؟ یا به این فکر می کنید که چرا باید وبلاگ بنویسید. در ادامه به چند نکته اشاره می کنم که شما را به نوشتن در وبلاگ شخصی خود ترغیب کند.

 

 

۱-وبلاگ مکانی است برای ارائه دانش و تفکر شما

 

وبلاگ نویسی به شما کمک می کند که تفکرات خود را با هزینه کم در اختیار دیگران قرار دهید. با وبلاگ‌نویسی می‌توانید اطلاعاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار دهید.

 

۲-ارزان ترین راه ممکن برای ارائه مطالب

 

وبلاگ نویسی ارزان ترین راه ممکن برای برقراری ارتباط با کاربران است که می‌توانند در آینده به مشتریان شما تبدیل شوند و یا به شناسانده تر شدن شما در جوامع کمک کنند. از هر دست بدهید از همان دست هم پس خواهید گرفت ! پس بدانید که آموختن بعضی چیزها به دیگران به پیشرفت خود شما نیز کمک می‌کند.

 

۳-سرگرمی همراه با سود و لذت

 

اگر از فعالیت بیش از اندازه خود در شبکه های اجتماعی خسته شده‌اید و دوست دارید تا با کار بهتری سرگرم شوید. وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. لذت قرار گرفتن در جمع های وبلاگ نویسان، یافتن دوستان جدید و پاسخ دادن به سوالات دیگر افراد را از دست ندهید.

 

۴ -افزایش قدرت سخن گفتن و نوشتن

 

اگر بخواهید در آینده و یا حال رزومه کاری خود را بنویسید، مطمئنا از وبلاگ نویسی تشکر می کنی . چون نوشتن مطالب خوب برای یک وبلاگ حرفه ای، نیاز به دانش و قدرت نوشتن خوبی دارد که بعد از مدتی نوشتن به دست می آید و می تواند در پیشرفت شما تاثیر مثبتی بگذارد.

 

۵-کسب درآمد

 

نمی‌دانید که چگونه از یک وبلاگ درآمد کسب کنید؟ شما میتوانید با نمایش بنر های تبلیغاتی و نوشتن برای دیگران ، به کسب درآمد بپردازید. البته در ایران استقبال زیادی از وبلاگ نویسان متوسط نشده است و کسب درآمد خوب تنها به چند وبلاگ بزرگ کشور رسیده است. اما با فعالیت متداول میتوان به این مهم دست یافت و توجه شرکت های بزرگ را به خود جلب کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...