رفتن به مطلب

سه دلیلی که بازدید کنندگان از سایت شما فرار می کنند !


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

جذب بازدید کننده برای یک سایت ، کار بسیار سختی است. اما از دست دادن آن ها ساده تر است. اگر شما همین چند نکته را درباره نگه داشتن بازدید کننده و فراری ندادن او رعایت نکنید، تنها خودتان باید وبلاگتان را بخوانید!

 

 

همه‌ی ما میدانیم که کسب بازدید کننده بسیار سخت است، چون نیاز به زحمت های بسیار زیادی دارد. در ادامه مطلب به چند نکته درباره ی عدم فراری دادن بازدید کننده اشاره می‌کنم:

 

۱ – مطالب بد و بی ارزش

 

آیا کاربران به جز استفاده از محتوا و محصولات شما دلیل دیگری برای ورود به سایتتان دارند؟ پس با تولید محتوای خوب و معرفی بهتر محصولاتتان، سعی کنید که کاربران را در سایتتان نگه دارید.

 

۲- طراحی بد و زننده سایت شما

 

طراحی خوب وبسایت شما باعث عدم ریزش بازدید کننده از وبسایتتان میشود. پس وبسایتتان را استاندارد طراحی کنید و از طرح های خیلی کلیشه ای و تکراری بپرهیزید. سعی کنید که از طرح های سایت های بزرگ که همه افراد میشناسند، استفاده نکنید; چون برای کاربران خیلی تکراری شده اند!

 

۳- لینک های زیاد و تبلیغات فراوان

 

تبلیغات خوب است ! اما نه مثل سایت های موزیک و .. که تا به لینک دانلود میرسی باید از هفت خوان رستم رد شوی! تبلیغات را در حدی نگه دارید که کاربران اذیت نشوند. لینک های فراوان هم می‌تواند کاربران را فراری دهد، سعی کنید که تعداد زیادی لینک درون صفحات داخلی و صفحه اصلی وبسایتتان نباشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...