رفتن به مطلب

۱۲ راه برای افزایش بازدید کنندگان ثابت سایت


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

قبلا در تالار بخش آموزش های Seo در مورد افزایش بازدید مطالبی را تحت عنوان ” ۱۰۰ راه افزایش بازدید سایت و وبلاگ” نوشته ام .اما در این پست ، به ۱۲ مورد که به وبسایت شما کمک میکند تا پیشرفت کند و بازدید بیشتری دریافت کند ، اشاره کنم.

 

اما چگونه مردم را برای خواندن نوشته هایتان ترغیب کنید ؟

۱- بپرسید !

 

از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسید و از آنها نظراتشان را بخواهید . مطمئن باشید که این روش تاثیر گذار خواهد بود و میتواند کاربران را برای بازگشت به وبسایت شما و پرسیدن نظر دیگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغیب کند.

 

۲- تبلیغات

 

اگر از لحاظ بودجه توانایی تبلیغات به صورت کمپین را دارید ، تبلیغات را در اولویت قرار دهید و در بازه های زمانی مختلف تبلیغات کنید . مثلا در زمان شروع وبسایتتان یک دوره ۳ ماهه ، در ۶ ماه بعد یک دوره ۳ ماهه دیگر ، که این بسته به استراتژی شماست و برای هر وبسایتی از لحاظ بودجه و نیاز به کاربر متفاوت است.

 

۳- پست مهمان

 

همه ی ما میدانیم که پست مهمان میتواند به پیشرفت یک سایت کمک بسزایی کند و بازدید فراوانی برای ما به ارمغان بیاورد . در مورد پست مهمان در بیست اسکریپت قبلا هم نوشته ام.

 

۴- اشتراک گذاری

 

همه چیز میتواند به اشتراک گذاشته شود ! مطالب ، نظرات ، ایده ها ، محصولات و . . . اکثر وبسایت های بزرگ برای پیشرفت خود ، از شبکه های اجتماعی استفاده کرده اند و برای آن استراتژی دارند . همچنین ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نیز امری غیر قابل انکار است.

 

۵- ساخت ویدئو

 

مطالبی که نیاز به توضیحات زیادی دارند و میتوانند کاربران را خسته کنند را در قالب یک ویدئو به همراه آموزش inter active و یا با استفاده از اسلاید ها برای سایت خود آماده کنید.مطمئن باشید که تاثیر گذار است و کاربران را به وبسایت شما باز میگرداند !

 

۶- کتاب الکترونیکی

 

خیلی از سایت های بزرگ برای خود کتاب های الکترونیکی زیبایی درست میکنند و به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند . این کتاب ها با سرعت نور در اینترنت منتشر میشوند و نام آن وبسایت را به گوش افرادی که هنوز به آن سر نزده اند ، میرساند.

 

۷- سئو

 

سئو ، میتواند بازدید فراوانی برای شما به ارمغان بیاورد . شاید فرایند مشکل و زمان بری باشد اما در جذب کاربران دائمی تاثیر گذار است.

 

8- نوشتن نظرات بیشتر

 

نوشتن نظرات بیشتر در سایت ها و وبلاگ های دیگر ، میتواند ۲ چیز برای شما به ارمغان بیاورد : ۱- اولا این که ، به وبسایت شما بک لینک بیشتری داده میشود (مشکلی نیست که nofollow باشند) ۲ – وبلاگ نویس ها و مدیران سایت ها به کاربرانی که نظرات بیشتری میدهند توجه می کنند و به وبسایت آنها مراجعه میکنند.

 

۹- نظرات بهتری بگذارید

 

در پیروی از مورد شماره ۸ ، لطفا نظراتی که در وبسایت ها میگذارید کمی بهتر باشند و سعی کنید برای آنها کمی فکر کنید و سپس دکمه ارسال نظر را بزنید ! زیرا مدیران و وبلاگ نویس های بزرگ ، از نظرات کوتاه و بدون محتوا خوششان نمی آید و شاید افزونه های اسپم ، شما را اسپم شناسایی کنند و نظر شما را به پوشه جفنگ بفرستند.

 

۱۰- خبرنامه راه اندازی کنید

 

اگر فکر میکنید که میتوانید وبسایت خود را همچنان پا برجا نگه دارید ، خبرنامه راه اندازی کنید و برای کاربران خود ، مطالب جدیدتان را ارسال کنید تا کاربران به وبسایت شما سر بزنند و در وبگردی های روزانه ، شما را فراموش نکنند.

 

۱۱-ایمیل های فالو آپ بزنید

 

به ایمیل هایی که به طور خودکار برای کابران در زمان های خاص ارسال میشوند ، ایمیل های فالو آپ گفته میشوند . این ایمیل ها میتوانند کاربران شما را در ارتباط با سایتتان نگاه دارند و هر روز برای آن ها مطالب از پیش تعیین شده ارسال شود.

 

۱۲ – پادکست درست کنید

 

پادکست ، ابزار خوبی برای کسب بازدید فراوان است . اما نه هر پادکستی ! مطالبی را که به نظرتان میشود در قالب یک فایل متنی ارسال شود ، نیازی نیست حتما به عنوان یک پادکست در بیاید . در انتخاب محتوای پادکست ها دقت کنید و با وسواس آن ها را ویرایش و درست کنید تا کاربران متوجه حرفه ای بودن شما بشوند.

 

همچنین ، سئوموز فارسی نیز سلسله پست های در زمینه افزایش بازدید ارسال کرده است که میتواند به شما کمک کند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. – بخش اول

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

امیدوارم که این ۱۲ نکته بتواند به شما در مدیریت بهتر سایتتان و افزایش تعداد کاربران همیشگی آن کمک کند . در صورتی که نکته ای را از قلم انداخته ام در بخش نظرات آن را بگویید تا در لیست بالا به نام خودتان قرار گیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...