رفتن به مطلب

چگونه از تالار های گفتمان برای جذب بازدید کننده استفاده کنیم؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

اگر از حق نگذریم ، تالار های گفتمان یکی از بهترین روش های جذب بازدید کننده به هر وبسایتی هستند . تالار های گفتمان برای کمک به دیگر افراد ساخته شده اند ، شما باید به آنها کمک کنید که آنها به سایت شما بیایند و اگر فقط بخواهید سایت خود را در آنها تبلیغ کنید ، دسترسی شما از آن تالار گفتمان قطع میشود و به اصطلاح (bann)میشوید.

 

انتخاب بهترین تالار گفتمان برای فعالیت حرفه ای.

شاید در چندین تالار گفتمان بزرگ و کوچک ، در موضوعات مختلف عضو باشید ، اما باید بدانید که هر تالار گفتمانی نمیتواند برای سایت شما بازدید آور باشد. بر اساس موضوع خود ، در اینترنت جست و جو کنید تا به تالار گفتمان های خوب و دارای پتانسیل بالا برسید و کار خود را در آنها آغاز کنید.اگر تالار مناسبی را انتخاب کرده باشید ، هر کدام از اعضای تالار ، میتوانند به خواننده بالقوه وبسایت شما تبدیل شوند.

 

فعال باشید و از امضای خوب و جذاب استفاده کنید.

امضا در تالار گفتمان ها ، به متن یا تصویری گفته میشود که در زیر پست های شما قرار میگیرد.باید خودتان را در آن تالار بشناسانید ، این عمل با فعالیت و ایجاد تاپیک های خوب ، نوشتن نظرات خود در زیر پست ها ، تشکر از پست های خوب به وجود می آید.

 

بجای ایجاد یک تاپیک و گذاشتن لینک مطلب خود در آن ، بخشی از مطلب خود را بنویسید و یک لینک به آن مطلب در وبلاگ خود برای توضیحات بیشتر درج کنید . قبل از فعالیت در هر تالار گفتمان ، حتما قوانین آن تالار را بخوانید .

 

ارتباط با دیگر افراد در حوزه کاری خود.

به جز این که میتوانید در تالار های گفتمان برای سایت خود بازدید جمع آوری کنید ، تالار های گفتمان یکی از بهترین راه ها برای آشنا شدن با دیگر افراد در حوزه کاری شما و شروع فعالیت کاری خود است . خیلی از شرکت های بزرگ ، در تالار های گفتمان پیشنهاد های فروش محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند . همچنین ، میتوانید با دیگر مدیران وبسایت ها ارتباط برقرار کنید و با آنها در زمینه های مختلف همکاری کنید .

 

 

در صورتی میتوانید به خوبی خود را در تالار های گفتمان بشناسانید و بازدید خوبی برای سایت خود جمع آوری کنید که فقط سایت خود را در آنها تبلیغ نکنید و مشکلات مردم را در حوزه کاری خودتان حل کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید . از فعالیت خود در تالار گفتمان ها برای کمک به دیگر افراد لذت ببرید و در مقابل ، افرادی که به آنها کمک کرده اید ، به وبسایت شما سر میزنند و اگر محصولی برای فروش داشته باشید ، خرید میکنند . چون آنها شما را شناخته اند و به شما اعتماد دارند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظر خودتون کدوم تالارها خوبن ؟

آیا من برای سایتم تالا اضافه کنم میشه جواب گرفت ؟

سایت من اینه

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ممنون میشم راهنماییم کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...