رفتن به مطلب

آیا سئو فقط بهینه سازی برای گوگل است ؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

بهینه سازی وبسایت ها ، برای مدیران وبسایت های ایران و جهان به معضلی تبدیل شده است که بسیاری از مدیران را کاملا مشغول به خود ساخته است.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

افراد زیادی به دنبال کسب بازدید بیشتر هستند و میگویند که گوگل تنها مکانی است که میتواند برای شما بازدید کننده فراهم کند ، اما این ایده کاملا منسوخ شده است . بهینه سازی وبسایت ها ، ابتدا از فاکتور های ابتدایی ، مثل تیتر و توضیحات شروع شد و حال به مهمترین فاکتور خود ، یعنی شبکه های اجتماعی رسیده است . شبکه های اجتماعی ، در دل مردم جهان جا باز کرده اند و تاثیر فراوانی بر زندگی آنان گذاشته اند.

شبکه های اجتماعی ، محلی است برای اشتراک گذاری با دوستان ، یافتن دوستان و ارتباط برقرار کردن با آنها . اما همین شبکه ها به محلی برای کسب بازدید کننده و ارتقا رتبه در موتورهای جست و جو نیز تبدیل شده اند و در قوانین جدید موتورها به آنان بسیار توجه شده است .

 

شبکه هایی مثل فیس بوک ، توییتر و تامبلر ، میتوانند در کسب بازدید کننده و رتبه بالا در موتور ها همکار شما باشند. فعالیت در این شبکه نیاز به امکانات و صرف هزینه های زیادی نیست ، شما به یک صفحه و یک اکانت برای شروع فعالیت خود نیاز دارید . سعی کنید که در فیس بوک برای خود ، یک صفحه درست کنید و لینک مطالب خود را در آن قرار دهید . سعی کنید که بازدید کنندگان وبسایت خود را به هر نحوی به این صفحات بکشید و از آن ها بخواهید که صفحه شما را لایک کنند ، این کار باعث میشود که اولا : بازدید کنندگان هر وقت که مطلب جدیدی درون وبسایت شما منتشر میشود ، بازدیدکنندگان شما باخبر میشوند . همچنین ، باعث میشود که دوستان بازدید کنندگان نیز با صفحه شما آشنا شوند .

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

 

 

برای جذب بازدیدکننده به این صفحات ، میتوانید مسابقاتی فقط برای کسانی که طرفدار شما در این شبکه ها هستند راه اندازی کنید ، میتوانید در سایت خود ، بخشی را به آنان اختصاص دهید و از بازدیدکنندگان خود بخواهید که به صفحات شما بیایند .

 

سعی کنید که بازدیدکنندگان را به راحتی از دست ندهید و آنان را وادار کنید که باز هم به وبسایت شما سر بزنند. مثلا نوشتن مطالب چند بخشی میتواند به این امر کمک کند. شما میتوانید به کاربران خود بگویید برای این که از انتشار ادامه این مطلب با خبر شوید ، توییتر ما را دنبال کنید یا در خبرنامه ما عضو شوید. کمی خلاقیت خود را به کار بگیرید و نگذارید که بازدید کنندگان با وبسایت شما برای همیشه بدرود بگویند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...