رفتن به مطلب

مهم راهکارهایی برای بالا بردن سرعت وبلاگ های وردپرسی


پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

راهکارهایی برای بالا بردن سرعت وبلاگ های وردپرسی : این روزها سفارش و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یک مساله همه گیر است و اکثر مشاغل و حرفه ها برای معرفی کسب و کار خود و اطلاع رسانی به مخاطبان خود از وب سایت ها استفاده می نمایند . ازآنجایی که وب سایت های وردپرسی در میان کاربران طرفداران بسیاری دارد ، در این مقاله راهکارهایی برای افزایش سرعت وبلاگ های وردپرسی (که درواقع بخشی از سایت را تشکیل می دهند ) به شما ارائه می کنیم . همچینین با بکار گیری این روش ها پهنای باند کمتری از وب سایت شما مصرف خواهد شد .

افزونه کمتر ، سرعت لود بیشتر : هرچه تعداد پلاگین ها یا افزونه هایی که در سایت ورد پرسی خود به کار می برید کمتر باشد سرعت وبلاگ وردپرسی شما بیشتر افزایش خواهد یافت . پس تمام افزونه های غیر ضروری وب سایت خود را غیر فعال و حذف نمایید .

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

Post Revisionsرا غیر فعال کنید :

برای اسنکار کافی است به فایل wp-config.php بروید و کد زیر را در آن کپی کنید :

define(‘WP_POST_REVISIONS’, false);

 

جداول اضافی در پایگاه داده وردپرس ممنوع :

وارد بخش phpMyadmin شوید و پایگاه داده سایت وردپرسی خود را باز کنید. جداول پیش فرض وردپرس که در این قسمت مشاهده می کنید ، به صورت زیر است :

wp_comments

wp_links

wp_options

wp_postmeta

wp_posts

wp_terms

wp_term_relationships

wp_term_taxonomy

wp_usermeta

wp_users

 

ممکن است غیر از لیست بالا جداول دیگری نیز ببینید ، چنانچه افزونه های فعال سایت وردپرسی شما از این جداول استفاده نمی کنند آن ها را حذف کنید . این جداول در واقع متعلق به افزونه های اضافه ای بودند که از سایت وردپرسی خود حذف نمودید .

 

پاکسازی پایگاه داده سایت وردپرسی :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای آنکه رکوردهای اضافی و بی استفاده ذخیره شده در سایت وردپرسی خود را پاکسازی کنید ف می توانید از افزونه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. استفاده نمایید . پس از اتمام کارتان با این افزونه ، آن را غیر فعال و حذف نمایید . سپس وبلاگ و کارکرد افزونه های نصب شده را امتحان نمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشت ، مجددا افزونه مورد نظر را نصب نمایید .

 

تا حد امکان کدهای php را با کدهای html جایگزین کنید :

مهم ترین نکته در افزایش سرعت سایت وردپرسی شما آن است که تا حد مقدور از کدهای html استفاده نمایید . به طور مثال در سربرگ ها ، پانوشت ها و ساید بار از کدهای php استفاده شده که می تواند موجب کند شدن سرعت لود وبسایتتان شود . بنابر این بهتر است این کدها را با مشابه htm آن جایگزین نمایید .

  • Like 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منبع مطلب هم بزارید تا حق کپی هم رعایت بشه

اگه فایل تصویری هم در مورد این آموزش داشتید لینکشو بزارید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

متاسفانه کپی مطالب در انجمن مد شده!!!!

 

حدالمقدور از قرار دادن مطالب کپی آموزشی حتی از وب سایت خودتون خودداری فرمائید و سعی کنید در صورت امکان بازنویسی فرمائید.

 

منبع مطلب طبق مشاهدات داخل متن :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...