رفتن به مطلب

چرا باید در مطالبتان از عکس استفاده کنید ؟


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

می‌گویند که تصاویر بسیار بیشتر از متن حرف برای گفتن دارند. در این نوشته مواردی را مطرح می‌کنیم که شما را به استفاده از تصاویر در وبلاگتان تشویق کند.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

 

۱- عکس ها میتوانند بازدید کنندگان شما را کنجکاو کنند

 

عکس های جذاب و مرتبط با موضوع وبلاگ شما، می تواند بازدید کننده ها را تشویق به خواندن ادامه مطلب کند. عکس ها میتوانند ذهن بازدید کننده را درگیر نوشته شما کنند. پس آنها را فراموش نکنید!

 

۲- میتوانند به زیبایی سایت شما کمک کنند

 

عکس های مرتب و دارای یک اندازه میتوانند در زیبای و به نظم درآوردن یک سایت کمک کنند. با ترکیب رنگ های خود میتوانند قالب شما را از یک نواختی و تکراری بودن برای کاربران حفظ کند.

 

۳- مطالب شما را در ذهن تثبیت می کنند

 

شاید شما هم مثل من لوگوی یک شرکت را در ذهن داشته باشید اما هر چه فکر می کنید که مربوط به کدام شرکت است یادتان نمی آید. عکس ها بیشتر از نوشته‌ها در ذهن می مانند، پس استفاده از عکس ها سایت شما را در ذهن کاربر تثبیت می کند.

 

۴ – میتوانند پست های شما را خواندنی تر کنند

 

نشستن پشت کامپیوتر و خواندن مطالب برای چند ساعت میتواند به چشم های شما آسیب فراوانی وارد کند، برای همین شرکت آمازون برای کتاب خوان الکترونیکی خود یک سیستم user friendly طراحی کرده است تا کاربران بتوانند راحت تر متن های طولانی را بخوانند. عکس ها را در بین متن های طولانی خود استفاده کنید تا با تغییر رنگ در چشم کاربر تجربه لذت بخش تری از خواندن در ذهنش بماند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...