رفتن به مطلب

راز معرفی سایت به گوگل در کمتر از ۲۴ ساعت


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

سلام . امروز با یک مقاله درباره ی معرفی وبسایت و وبلاگ در کمتر از ۲۴ ساعت به گوگل در خدمتتان هستم .

 

همه ما میدانیم گوگل برای سایت ما چقدر ارزش دارد ! . اما مشاهده خود در لیست جستجو های گوگل بین ۱ ماه تا ۲ ماه صورت میگیرد. اما امروز در یک ادمین برای شما ترفندی آماده کردم که می توانید وبسایت خود را در کمتر از ۲۴ ساعت به موتور جستجوی گوگل معرفی کنید.

 

 

بعد از این که وبسایتتان را بالا آوردید . یعنی صفحه اصلیتان را ساختید و کلمات کلیدی و تیتر خود را انتخاب کردید . به گوگل بروید و سایت خود را ثبت کنید . بعد از اجرای مرحله قبل در گوگل وبمسترتولزهم سایت خود را اضافه کنید .

 

بعد از ثبت در وبمسترتولز، باید با دوستانی که وبسایت های دارای پیج رنک۳ یا ۴ یا ۵ هستند صحبت کنید که یک لینک در صفحه اصلی وبسایتشان به شما بدهند. اگر هنوز تازه کارید میتوانید با تبلیغات متنی این کار را انجام دهید . توجه کنید که لینک ها باید dofollow باشند تا گوگل در کمتر از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت سایت شما را ایندکس کند.

 

امیدوارم که سایتتان را هر چه سریعتر با این ترفند به گوگل معرفی کنید !

 

پ ن : در ضمن ، شما میتوانید از شبکه های اجتماعی ، برای تسریع معرفی وبسایت خود به گوگل استفاده کنید . سایت های مثل فیس بوک ، دیگ و توییر نیز میتوانند گزینه های مناسبی باشند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

نتیجه معکوس از نظر شناسایی در الگوریتم های مشخص شده خیر !! اما از لحاظ جذب ورودی بیشتر سعی کنید در سایت هایی مرتبط با موضوع سایتتون لینک ایجاد کنید تا جذب ورودی هم داشته باشید

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...