رفتن به مطلب

سه صفحه که وبسایت شما باید داشته باشد


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

آن روز داشتم در وبلاگ های پارسی قدم میزدم :دی ، که دیدم بعضی از سایت ها و وبلاگ ها چند صفحه مهم در وب خود ندارند . من هم تصمیم داشتم با مدیریت یکی از آن سایت ها تماس بگیرم اما چه کنم که صفحه تماس با ما نداشت !

 

در این پست قصد دارم به همین چند صفحه بپردازم و راحت ترین نحوه ایجاد آن ها را در وردپرس بازگو کنم.

 

۱ – ارتباط با ما : این یکی از مهمترین صفحات مورد نیاز برای یک سایت است ، زیرا اگر کسی قصد ارتباط با شما ، سفارش تبلیغات و حتی گوشزد مشکلاتی درون وب داشته باشد ، به خاطر وجود نداشتن همین صفحه از کار خود کناره می گیرد . شما میتوانید برای راه اندازی یک فرم تماس با مای خود از contact form 7 استفاده کنید . این افزونه وردپرس امکانات خیلی جالبی دارد که سعی می کنم درباره آن بنویسم.

 

۲- تبلیغات : اگر وب پربازدیدی داشته باشید حتما می دانید که تبلیغات چقدر امر مهمی است ، خیلی از شرکت ها قصد تبلیغات درون وبسایت شما را دارند ؛ اما به دلیل وجود نداشتن صفحه تبلیغات که حاوی اطلاعاتی نظیر : تعرفه تبلیغات ، شماره حساب ها ، وجود پلن آزاد و . . . از تبلیغات درون وبسایت شما صرف نظر می کنند . پس یک صفحه بسازید و در آن اطلاعات کوتاهی از وب خود قرار دهید تا بازدید کنندگان زمانی که میخواستند تبلیغ کنند به وبسایت شما باز گردند . !

 

۳- درباره ما : درباره من یا ما ، یکی از مهمترین صفحات است . اگر شما پایگاهی دارید که درون آن سرویسی ارائه میکنید یا درون آن مقاله مینویسید ، بهتر است که یک صفحه درباره ما داشته باشید . زیرا خیلی از بازدید کنندگان دوست دارند بدانند کسی که برای این وبلاگ می نویسد کیست ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...