رفتن به مطلب

مهم واتس آپ تلگرام را تحریم کرد


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان واتس آپ به تازگی در نسخه ی آندرویدی خود پیام هایی که حاوی telegeram نیز باشد را مسدود میکند و آن را فیلتر می کند.این پدیده فقط در نسخحه ی آندرویدی این پلتفرم به چشم میخورد و در نسخه ی ios آن که مخصوص آیفون هست چنین چیزی تا به الآن مشاهده نشده است.

چه جالب.!!!!!):

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خبر از نگاه خبرگزاری ها :

اپلیکیشن واتس اپ که تلگرام را مهمترین رقیب خود می بیند، تمام لینک های مرتبط با آن را مسدود کرد.

 

به گزارش میزان به نقل از دیجیاتو، در سال هایی نه چندان دور کاربران شبکه های اجتماعی، فیسبوک را برای مسدود سازی منشن های رقیب بالقوه اش در آن زمان یعنی Tsu.co متهم می کردند. به نظر می رسد فیسبوک دوباره مشغول انجام چنین کاری شده است، و این بار راحت تر می توان آثار این کار را مشاهده کرد.

 

تلگرام و کاربرانش ادعا کرده اند واتس اپ هر گونه لینک به این سرویس پیام رسان امن را مسدود می کند. آدرس لینک ها به تلگرام در واتس اپ قابل مشاهده هستند، اما نمی توان رویشان اشاره یا آنها را کپی نمود. با وجود اینکه تمام کاربران چنین چیزی را مشاهده نکرده اند، اما در اقدام واتس اپ به انجام این کار شکی نیست.

 

وبسایت انگجت با وجود پیگیری این مسئله از طریق فیسبوک، هنوز پاسخی دریافت نکرده. مسئولین تلگرام هم طی مصاحبه ای با وبسایت ورج، ضمن ابراز ناخشنودی از این اقدام مدعی شده اند که فیسبوک می خواهد رفتار زشتش را با پیش کشیدن مسئله "فیلترینگ هوشمند” توجیه کند.

 

هنوز برای قضاوت در این موضوع زود است، اما شکی نیست که طی چند روز اخیر برای لینک های تلگرام در واتس اپ اتفاقات عجیب و غریبی افتاده، حتی اگر عمدی نبوده و صرفا یک مشکل نرم افزاری باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...