رفتن به مطلب

فراخوان بزرگ طراحی و ترجمه قالب و افزونه وردپرس مولتی سایت | وبلاگ دهی


afshina

پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت تمامی علاقه مندان به سیستم مدیریت محتوای وردپرس

 

چند صباحی هست که به دنبال تشکیل تیمی هستم که یک انجمن پیشتیبانی در مورد وردپرس شبکه یا مولتی سایت یا راحت تر بگم وبلاگدهی با وردپرس بزنیم.

 

از علاقه مندان خواهش میشه اگر تصمیم به فعالیت در این زمینه دارند یا کسانی که با وردپرس شبکه سایت زدند و بلاتکلیف موندند به ما از روش های زیر اطلاع دهند:

 

ایمیل شخصی: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

شماره تلفن همراه در صورت نیاز در تلگرام هم هستم: 09399419300

 

و به صورت پیام از طریق یاهو مسنجر: afshinasadollahi

 

لازم به ذکر می باشد که طراحان عزیز میتوانند پس از پایان طراحی افزونه یا قالب و همچنین ترجمه آنرا به تیم ما بفروشند . و نیازی به فروش شما نیست _ البته اگر مایل باشید _

 

بهترین وقت برای درآمد زایی و کسب و کار طراحا وردپرس می باشد. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

 

با تشکر از مدیران انجمن 8.gif103.gif71.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

عزیزانی که تمایل به فروش محصولات خودشون به گروه وردپرس شبکه رو دارند از طریق راه های ارتباطی مذکور با جناب afshina در ارتباط باشند .

 

همچنین بیست اسکریپت هیچگونه دخالتی و مسئولیتی در امر خرید و فروش و ارائه محصولات به این گروه ندارد و تنها حوزه همکاری در زمینه آموزش رایگان در این انجمن می باشد.

 

امیدوارم انشالله به همت شما عزیزان وردپرس شبکه فارسی هم در کشورمون گسترش چشمگیری داشته باشد.

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

انشاالله امیدواریم چند نفر به صورت اس ام اس و تلگرام ما رو همراهی میکنند در ضمن دوست بسیار نازنین بنده که پاسخ جالبی به این فراخوان دادند این پاسخ رو براشون میتونم بدم تا شاید یکم قانع کننده باشه

 

کار اصلی تیم ما گسترش هستش و به هیچ عنوان دوست نداریم که خرید و فروشی انجام بدیم . حالا شاید گذری یکی دو تا افزونه یا پوسته که زحمت زیادی کشیده شده رو به صورت پرمیوم به اشتراک بزاریم ولی این دلیل نمیشه که ما پشتیبانیمون برای این باشه که به پول برسیم چون من خودم از طرفدارای وردپرس مولتی سایت هستم به خاطر همین گفتم از اساتید و دوستان برنامه نویس کمکی بگیریم و این امکان جالب در وردپرس رو به یاری خدا گسترش بدیم .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بیست اسکریپت و اعضای گرامی از این امر حمایت و تا حد امکان همکاری خواهند داشت اما پست بالا رو اگر با دقت مطالعه بفرمائید شاید متوجه منظور بنده بشین . متاسفانه دوستانی از زبان تیم های پشتیبانی از جمله بیست اسکریپت و وردپرس شبکه شما استاد گرامی از اغلب کاربران سوء استفاده های مالی میکنن که در گذشته هم سابقه داشته! در اطلاعیه اعلام فرمودم که خرید و فروش و ارائه محصولات که خدایی نکرده شاهد این مشلات برای هر دو گروه نباشیم.

 

با تشکر مجدد و آرزوی موفقیت و توسعه وردپرس شبکه پارسی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...