رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست طراحی سایت حرفه ای به عملیات ساخت سایت توسط افراد با سابقه و حرفه ای می گویند و لازم نیست برای سایتی که طراحی می شود هزینه گزافی پرداخت شود، بلکه کافی است شخص مشاوره دهنده کاملا به امور وب آشنا بوده و بتواند نیازهای کارفرما را شناخته و پیشنهادی برای رسیدن به هدف با پایین ترین هزینه ممکن را ارائه نماید. و همچنین در زمان اجرای سایت با توجه به نیازهای کارفرما و با بالاترین کیفیت ممکن و رعایت اصول و قواعد طراحی سایت پیاده سازی شود. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از سال 1381 در زمینه طراحی و برنامه نویسی صفحات وب مشغول به فعالیت بوده و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 1500 وب سایت برای اشخاص، شرکت ها و سازمان ها طراحی نموده است. تجربه در هر کاری بخصوص در زمینه طراحی سایت امر مهمی است، زیرا می توان پروژه های جدید را با استفاده از کدها و تجربیات پروژه های قدیمی کم عیب تر، سریع تر و با هزینه کم تر به اتمام رساند. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و در پروژه های خود اغلب از سیستم های مدیریت محتوا به مانند جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید و در صورت نیاز دارکوب زمینه و تجربه برنامه نویسی چندین ساله برای پیاده سازی پروژه های مستقل را دارد. یکی از مواردی که دارکوب به آن بسیار توجه می نماید رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد، زیرا رعایت این موارد باعث جستجوی بهتر و کامل سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید و این مورد باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده وب سایت و در نتیجه موفقیت وب سایت خواهد گردید. به عنوان مثال شما شرکتی هستید که در زمینه طراحی و ساخت وب سایت فعالیت می نمایید، سایت به گونه ای طراحی می گردد که در صفحه اصلی گوگل به ازای کلمه کلیدی که کاربران شما جستجو می نماید بالا می آید. در صورتی که کاربران در گوگل جستجو نمایند "طراحی سایت" و یا "ساخت سایت" که مهمترین کلمات زمینه شغلی طراحی وب هستند سایت شما در نتیجه های اولین صفحه بالا خواهد آمد، که همینطور که ملاحظه می نمایید دارکوب جزو نتیجه های برتر است. این مورد باعث بالا رفتن بازدیدکننده، اعتبار و فروش شرکت ها خواهد گردید.

 

سایت هایی که توسط دارکوب طراحی می شوند کاملا دایوبیس می باشند و در طراحی صفحات استانداردهای w3c رعایت می شود و همچنین آدرس دهی صفحات و ساختار سایت در پروژه های دارکوب بهینه سازی شده برای موتور جستجو می باشد. دارکوب همچنین عضو گروه های طراحی و برنامه نویسی بسیاری با عنوان مثال لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. میباشد که در این گروه ها در حال فعالیت می باشد و بدین وسیله با تکنولوژی های روز دنیا کاملا آشنا می گردد.

 

مهترین مورد در طراحی وب ارائه بهترین راه کارها با کمترین هزینه و زمان ممکن می باشد. به عنوان مثال ممکن است سایتی که با رقم 1 میلیون تومان راه اندازی می گردد بسیار موفق تر از سایتی که با رقم های بیشتر از این پیاده سازی می شود باشد زیرا هزینه ها در جهت درستی انجام شده اند و موارد زائد از سیستم حذف گردیده است.

 

بهترین معرفی برای یک شرکت نمونه کارهای شرکت می باشد بنابراین از شما دعوت می نمایم برای رویت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کلید نمایید.

 

دارکوب سرورهای هاست خود را از بهترین برندهای دنیا به عنوان مثال hostgator تهیه می نماید. استفاده از این سرورها باعث بالا بودن آپتایم سایت ها و عدم قطعی و مشکلات ارسال و دریافت ایمیل خواهد شد و با توجه به نظارت دقیق این شرکت ها از سرورهای اشتراکی خود، این سایت ها به خوبی در گوگل جستجو می شوند و مشکلی از نظر هاست وجود نخواهد بود.

 

برای برآورد هزینه طراحی سایت خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید و یا از نرم افزار برآورد لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. استفاده نمایید.

سورس و منبع:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

قیمت ها برای شرکتی معتبر و یک تیم حرفه ای فکر نمیکنم اونقدرها هم بالا باشه . قیمت هاشون نصبت به عملکردشون مناسب هستش. هر کاری مشتری خاص خودش رو داره.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می گید طراحی؟!! چقد بابتش پول گرفتین؟!!

مثه این می مونه من الان قالب مکس شاپ رو ترجمه کردم بیام بگم من طراحشم.

بله سابقه داره باید بروز هم باشه.

یه سری سایت رو بصورت تصادفی انتخاب می کنم.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تیتر رو از عکس استفاده کرده.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. هر section که برگشت می خوره دوباره لود میشه.

نمی خوام همش اشکال پیدا کنم ولی یه گروه با تجربه با اعضای زیاد و ادعای 2000 طراحی :| نباید همچین مشکلاتی داشته باشه.

حالا بیایید takgol رو بررسی کنیم.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

افتضاحه. سایتی به 766 کیلو بایت حجم !!!

100 تومانی 924 کیلو حجم داره

بفرمایید > لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

سرعت ها رو مقایسه کنید

متاسفانه ما مردم ایران میام فقط به تجربه نگاه می کنیم. فاکتورهای دیگه ارزش زیادی ندارن.

بگذریم. امیدوارم تفکراتمون تغییر پیدا کنه. به سمت بهتر بریم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی عالیه که مشکلات ( البته اگر از نظر طراح مشکل باشه ) بازگو بشه و طبق انتقادات و پیشنهادات کار خودشون رو قوی تر از حال بکنن . اما همونطور که گفتم هرکاری مشتری خاص خودش رو میخواد . بیش از 90 درصد مشتریان طراحی وب دارای دانش فنی برای درخواست و یا بررسی این موارد ندارند .

 

ببخشید که این متن رو مینویسم اصلا صحیح نیست این حرف اینجا زده بشه اما من طی این چند سال فهمیدم که مردم ایران مدرک گرا و ظاهربین هستن! تجربه و تخصص واقعا پایمال شدس.

 

بگذریم این تاپیک جای این بحث ها نیست .

 

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای گروه طراحی شما

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...