رفتن به مطلب

بهینه سازی SEO سئو سایت چیست؟


Tina Rad

پست های پیشنهاد شده

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

امروزه ( با توجه به وجود بیش از 959 میلیون وبسایت بر اساس آمار April 2014 - فروردین 1393 در سایت آمار جهانی NetCraft ) یکی از ضروری ترین نیازهای یک وبسایت اینترنتی متمایز بودن و داشتن برتری از هر نظر نسبت به وبسایت های رقیب است. یکی از مهم ترین برتری های یک وبسایت، رتبه و ارزش آن وبسایت در موتورهای جستجوگر نسبت به دیگر وبسایت های همکار می باشد. به این منظور باید وبسایت را برای موتور های جستجوگر بهینه سازی کرد که به این زمینه فعالیت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می گویند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ؟

 

SEO ( اس. ای. او. ) که در ایران بیشتر با تلفظ نادرست سئو شناخته شده است، مخفف عبارت " Search Engine Optimization " به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است.

 

 

 

 

عملکرد SEO چیست؟

بهینه سازی موتورهای های جستجو - SEO - به منظور بهینه سازی صفحات وب برای ایندکس شدن مناسب محتوا در موتورهای جستجوگر وب مانند Google, Yahoo, Bing, Ask و ... می باشد.

هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟

بیشتر دیده شدن محتوای وبسایت شما در نتایج جستجوهای مرتبط که این امر نیازمند آن است که در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، یاهو و ... ارزش و رتبه بالاتری کسب کنید تا در بهترین شرایط ، رتبه اول از صفحه اول جستجوهای مرتبط را از آن خود کنید.

فایده بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیست؟

 

هنگامی که طراحی سایت شما تکمیل شود، تنها کسانی از وجود سایت شما بهره مند می شوند که آدرس دقیق سایت شما را بدانند. اگر سایت خود را بهینه سازی کرده و محتوای مفیدی داشته باشید، مطالب و محتوای وبسایت شما به خوبی در موتورهای جستجوگر ایندکس و ذخیره می شود. در نتیجه هنگامی که یک کاربر اینترنتی، واژه یا عبارت مرتبط با حیطه فعالیت وبسایت شما را جستجو کند، شما با قرارداشتن در صفحات نخستین نتایج جستجوها، بیشترین شانس دیده شدن توسط آن کاربر را خواهید داشت. بنابراین کسانی که آدرس سایت شما را نمی دانند و یا حتی با شما اشنایی پیشین هم نداشته باشند، با وب سایت شما آشنا شده و می توانند از محصولات، خدمات و یا مقالات شما بهره برداری کنند. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

 

 

محتوا و مطالب وبسایت بر چه اساسی در صفحات نخستین جستجوها قرار می گیرد؟

گام اول بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر است. گام دوم وجود کلیدواژه های متناسب با محتوا و فعالیت شما، حرفه یا هنر، نام شخص، گروه و یا شرکت های مرتبط می باشد که باید با دقت و بررسی و آنالیز سایت های رقیب انتخاب شود. یک کلیدواژه نامناسب که با بررسی و آنالیز ضعیف و مبتدیانه انتخاب شود، ارزش فعالیت های شما از جمله طراحی سایت، ایجاد محتوا و هزینه های جانبی را کمرنگ کرده و شما را از مهم ترین هدف خود که کسب بازدیدکننده و مشتریان جدید است، دور می کند. زیرا دیگر جایی در صفحات نخستین موتورهای جستجوگر نخواهید داشت. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

نتایج استفاده از سیستمهای بالابردن افزایش بازدید سایت، ترفندهای غیرقانونی سئو و افزایش تقلبی رنک گوگل چیست؟

قطعا شما هم با شعار " دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است. " آشنائی دارید. این شعار برای وبمسترها و کاربران اینترنتی نیز صدق می کند. ممکن است شما هم با سایت هایی مانند افزایش بازدید سایت، ترفند سئو، افزایش فوری رنک گوگل و ... مواجه شده باشید. این ترفندها برای اهداف کوتاه مدت ممکن است کاربردی باشند و سایت شما در کمتر از 3 ماه حتی بدون محتوای مفید در صفحات اولیه موتورهای جستجو قرار گیرد. اما آقای اریک اشمیت " رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرائی گوگل " در سال 2011 در مقاله نکاتی برای بهبود SEO برای وبمستر ها، به مخالفت با این موضوع برخاست و اعلام کرد هرگونه استفاده از این ترفند ها سبب حذف کامل آدرس وبسایت متخلف از گوگل - قرارگرفتن در Black List - می شود. بنابراین بهتر است برای بهینه سازی سایت و افزایش آمار و رنک گوگل از الگوریتم های استاندارد و مورد پذیرش گوگل استفاده کرد. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود .

 

دوست عزیز به انجمن خوش آمدید اما بایستی قوانین انجمن را مطالعه کنید :

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

طبق قوانین انجمن های بیست اسکریپت ، در صورت انتشار مقاله تنها یک لینک می توانید به سایت خود دهید آن هم به برگه ی مربوط به همان مطلب که منتشر کرده اید . لینک های متعدد برخلاف قوانین است .

 

در صورتی که مایل به ادامه فعالیت خود هستید لطفا زین پس این نکته رو مد نظر داشته باشید در غیراینصورت طبق قوانین برخورد خواهد شد . wink2

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...