رفتن به مطلب

روش بالا آوردن رتبه الکسا و گوگل


عطربازان

پست های پیشنهاد شده

بچه ها در مورد روش های بالا آوردن رتبه سایت در الکسا و گوگل چی میدونید ؟ هر کی هر چی میدونه و البته جدید باشه و بهم بگه ممنون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

عنوان تاپیکتون نامناسب هستش .

 

جهت دستیابی به پاسختون سری به گوگل بزنید اطلاعات خوبی بدست میارین .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

سئو و بهینه سازی،استاندارد سازی، تبلیغات ، بروزرسانی مرتب سایت ، ایجاد بک لینک ، استفاده از متاتگ های مناسب ، استفاده از عناوین مناسب و هزاران راه دیگر nerd

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من موندم الکسا به چه درد میخوره که شماها انقدر دنبالشید خوب به فرض رتبه شما بشه 1

خوب که چی؟

معیارتون و زحمتتون رو برای گوگل خرج کنید الکسا .... اینا همش سالاد کار هستن تو گوگل محبوب باشید اونای دیگه هم بالا میره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الکسا یجورایی شمارشگره و برای جذب تبلیغات استفاده میشه. و رابطه مستقیم با رتبه گوگل داره. رتبه گوگل بالاتر بازدید بالاتر و در نتیجه الکسا بالاتر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

توضیح خیلی مختصر rankabzar

 

الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی است که آمار کاملی از رفتار های کاربران و نحوه ورود به سایت های وب در سراسر دنیا را بدست می آورد و با آنالیز آن اطلاعات رتبه بندی خودش را انجام می دهد.

 

خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت، بهتر و بالاتر می باشد.

 

 

آیا تا بحال پرسیده اید که این سایت چگونه ترافیک سایتها و رتبه آنها را تعیین میکند؟ سایت الکسا همانند سایتهای گوگل و یاهو دارای یک نوار ابزار مخصوص به خود است که کاربران میتوانند با نصب آن، از امکانات سایت الکسا استفاده نمایند. یکی از کارهایی که این نوار ایزار انجام میدهد این است که تمام بازدیدهایی را که کاربر انجام میدهد را به سایت الکسا گزارش می دهد. سایت الکسا با توجه به این گزارشها، آمار ترافیک سایتها و رتبه آنها را ارائه می کند.

 

افزایش رتبه الکسا میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود. بهترین روش بالا بردن کاربران سایت استفاده از موتورهای جستجوی فعال در اینترنت است. از جمله قدرتمند ترین این موتورهای جستجو گوگل می باشد این موتور جستجوی قدرتمند دارای بیشترین محبوبیت در بین کاربران ایرانی است بطوریکه بیش از ۸۵ درصد فارسی زبانان و ایرانیان از این سایت برای پیدا کردن موضوع و مطلب مورد نیازشان در شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند .

 

مزایای الکسا :

 

 

  • الکسا این امکان را برای شما فراهم می کند که خودتان را با رقیبانتان مقایسه کنید. با استفاده از ابزار مقایسه آن، شما به راحتی می توانید سایت خود را با رقیبانتان مقایسه کنید.
  • هر چه رتبه بهتری داشته باشید اعتبار بیشتری نزد کاربران دارید و این باعث می شود که سایت های دیگر درخواست تبلیغ در سایت شما را داشته باشند.
  • یک ابزار خوب برای بهینه سازی سایت است.
  • نمایش محبوبترین کلمات کلیدی
  • نمایش دقیق بک لینک های فعال به سایت شما
  • مشخص نمودن اینکه بیشترین وردوی شما از طریق چه سایتی بوده است.
  • و ....

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بچه ها در مورد روش های بالا آوردن رتبه سایت در الکسا و گوگل چی میدونید ؟ هر کی هر چی میدونه و البته جدید باشه و بهم بگه ممنون

پاسخ بچه ها همشون خوبه. اگه دنبال راه خوبی هستی می تونی پیام خصوصی بدی. البته اگه می خوای هزینه ای پرداخت کنی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود .

 

بزارید ذهنتون رو نسبت به این قضایا باز کنم :

 

1. اینکه بگیم رتبه ی گوگل رو ببر بالا ، الکسا هم میره بالا صحیح نیست !

ممکنه شما با افزایش رتبه توی گوگل ، روزانه فقط 50 ورودی داشته باشید و ورودی و بازدید دیگه ای نداشته باشید . این مورد بستگی به محتوای سایت شما داره . اگر بازدید کننده ی ورودی از گوگل وارد سایتتون بشه ، ترجیح بده چند بازدید دیگه هم بکنه . که این 50 بازدید تاثیری نخواهد داشت . چون الکسا رتبه ها رو معمولا هر 1 روز یا 2 روز یکبار آپدیت می کنه . محبوبیت گوگل و الکسا تفاوت های زیادی دارند .

برای الکسا باید بازدید داشته باشید و ترافیک بین صفحات سایت .

 

2. اگر قصد دارید محبوبیت گوگل رو افزایش بدید ، قبل از هر اقدامی ، آخرین الگوریتم های سنجش محبوبیت گوگل رو مطالعه کنید . برای مثال قبلا با بک لینک جمع کردن می شد سایت رو بدون مشکل کم کم محبوب کرد ، اما الان این کار یک ریسک هست . چرا که با جمع کردن بک لینک های متعدد ، گوگل شما رو سندباکس یا به عبارتی پنالتی می کنه . یا اایجاد محتواهای زیاد در روز .

 

شما اگر سایتتون نیاز به گوگل داره و تخمین می زنید که بخش زیادی از بازدیدکنندگانتون از راه گوگل هست ، پس فعلا الکسا رو بیخیال شید و فعالیتتون رو مناسب با معیارهای گوگل پیش ببرید .

اما اگه سایتتون فقط نیاز به بازدید داره و میدونید از گوگل چیزی به شما نمی رسه ، از هر راهی که می تونید بازدید بگیرید تا الکسا بره بالا .

 

معیارهای افزایش محبوبیت گوگل سخت نیستند اما نیازبه وقت دارند . یعنی باید محتوای سایتتون تک و خاص باشند و کاربر پسند و البته رباط پسند باشه (رباط موتورهای جستجوگر)

برای افزایش الکسا ، هر روشی که به ذهنتون میرسه برای افزایش بازدید استفاده کنید . مثلا ارائه تبلیغات (بنر / ایمیل / چاله های بازدید / سایت های افزایش بازدید از طریق آی فریم و ...)

 

قبل از هر کاری خودتون برید دنبالش و مطالعه کنید . توی این مورد خودتون بیشتر می تونید به خودتون کمک کنید . باید ببینید هدفتون از ادامه ی فعالیت سایت چی هست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حرف های دوستم کاملا منطقی اما استفاده از روش ایفریم اصلا اصلا مناسب نیست درسته در یک فاصله زمانی رتبه شما رو بالا میاره اما خیلی سریع سیر نزولی رو پیش میگیره!استفاده از ای فریم زیاد پسندیده نیست.

برای بالا بردن الکسا فرستادن ترافیک سنگین از ای پی های مختلف رو پیشنهاد میدم.

خواستید میتونم براتون ترافیک ارسال کنم.

اینم بگم ارسال ترافیک باید بصورت مداوم صورت بگیره مثلا کمه کمه برای یک ماه بصورت هر روز تا بشه رتبه رو بهبود داد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...