رفتن به مطلب

سوالاتی در مورد kayako


Amin89

پست های پیشنهاد شده

سلام

 

چند سوال:

 

1- در قسمت پنل staff در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.

در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.

الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟

یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟

 

 

2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.

ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟

 

 

3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.

برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

تمامی نکات و آموزش های مربوط به کایاکو در این لینک موجود می باشد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

موفق باشید/

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من میخام به این شکل در بیارمش .

لینک بالا انگلیسی هستش و پیدا کردن چیزی که میخام سخته از توش .

هر کس سوال دو رو میدونه لطفا بگه چطور میشه این کار رو کرد.

 

 

 

من یک افزونه نیاز دارم که کاربر بعد اینکه در سایت وردپرسی عضو شد فقط بتونه با چند نفر یوزر متخصص (مترجم یا متخصص شبیه سازی مطلب و...) که مشخص هستش (ادمین سایت مشخص میکنه ) بتونه فقط چت کنه

یعنی لاگین که شد مثلا رشته ای که میخاد سفارش بده رو انتخاب کنه و افراد و یوزر های متخصص رو اونجا ببینه و انتخاب کنه و بهشون پیام بفرسته.

اون یوزر متخصص رو یک عنوان هم بشه براش ثبت کرد تا کسی که سفارش میخاد بده بفهمه به کی داره پیام میفرسته.

مشتری وقتی پیامی میفرسته باید قبلش توسط ادمین و یا کسانی که ادمین مشخص کرده پیامش تائید بشه.

هر موقع مشتری به متخصص پیامی فرستاد به ادمین ها ایمیلی فرستاده بشه که پیام رو مدیریت کنه.

بعد از اینکه مشتری سوالش تائید شد به متخصص ایمیلی هم ارسال بشه که از طریق ایمیل هم مطلع بشه.

و برعکس وقتی متخصص جواب داد و تائید هم شد یک ایمیل به مشتری هم زده بشه تا بهش اطلاع داده بشه.

تائید پیام هایی که رد و بدل میشه به خاطر این هست که نمیخام در پیام ها شماره تماس و ایمیلی باشه میخام فقط از طریق سایت با هم در تماس باشن.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سوال هام رو تصحیح میکنم:

 

1- در قسمت پنل staff در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.

در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.

الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟

یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟

 

 

2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.

ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟

 

 

3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.

برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید:

 

1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش .

میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه.

این رو چطور باید انجام داد؟

 

 

 

2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده.

وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست.

 

 

3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه.

در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه.

برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

برای اینکه اهدافتون بی پاسخ نباشه جهت یافتن پاسختون آخر کایاکو نصب کردم.

 

پاسخ سوال اول :

 

. مسیر زیر رو دنبال کنید و فایل class.View_Ticket.php رو جهت ویرایش باز کنید.

 

_apps - tickets - staff

 

 

 

سپس کد زیر رو پیدا و حذف کنید و فایل رو ذخیره کنید.

 

$_postFooter .= sprintf($this->Language->Get('tpemail'), htmlspecialchars($_SWIFT_TicketPostObject->GetProperty('email')));

 

 

 

پاسخ سوال دوم :

 

از پنل مدیریت مسیر زیر رو دنبال کنید .

Staff - Manage Teams - Permissions - Staff

 

سپس گزینه مقدار Can view unassigned tickets رو روی No قرار بدین.

 

پاسخ سوال سوم :

 

متاسفانه فکر نکنم کایاکو دارای چنین امکانی باشه. اما اگر راهی براش پیدا کردم حتما خدمتتون ارائه میکنم.

 

موفق و پاینده باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

برای اینکه اهدافتون بی پاسخ نباشه جهت یافتن پاسختون آخر کایاکو نصب کردم.

 

پاسخ سوال دوم :

 

از پنل مدیریت مسیر زیر رو دنبال کنید .

Staff - Manage Teams - Permissions - Staff

 

سپس گزینه مقدار Can view unassigned tickets رو روی No قرار بدین.

 

پاسخ سوال سوم :

 

متاسفانه فکر نکنم کایاکو دارای چنین امکانی باشه. اما اگر راهی براش پیدا کردم حتما خدمتتون ارائه میکنم.

 

موفق و پاینده باشید.

 

خیلی ممنون ازتون.

در مورد جواب دوم الان مشکلی که دارم اینه که وقتی با یک یوزر معمولی تیکتی ارسال میکنم به بخش کامپیوتر که یک نفر مثلا مدیریت اون بخش رو داره به صورت unassigned تیکت ارسال میشه و من اگر به staff دسترسی اینو بدم که این تیکت رو نتونه ببینه در نتیجه تیکت های بخش خودش رو نمیتونه ببینه.

 

 

در مورد سوال سوم با برنامه نویسی به نظرتون میشه این کار رو کرد ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Admin - Departments - Manage Departments - departmente morede nazar - Staff Team Assignments

 

به جز شخصیت مورد نظر دسترسی باقی افراد رو روی NO قرار بدین.

 

در بخش Access Overview هم چک کنید ببینید نتیجه رو .

 

سوال سوم : بله همچین چیزی با برنامه نویسی ممکن خواهد بود . شاید هم پلاگینی بدین منظور نوشته شده باشه.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Admin - Departments - Manage Departments - departmente morede nazar - Staff Team Assignments

 

به جز شخصیت مورد نظر دسترسی باقی افراد رو روی NO قرار بدین.

 

در بخش Access Overview هم چک کنید ببینید نتیجه رو .

 

سوال سوم : بله همچین چیزی با برنامه نویسی ممکن خواهد بود . شاید هم پلاگینی بدین منظور نوشته شده باشه.

 

موفق باشید.

 

تست کردم با اینکه در اون بخش فقط یک نفر هست ولی باز unassigned میزنه تیکت رو.

ولی زیاد مهم نیست اگر فقط شخص مورد نظر دسترسی داشته باشه باز ادمین کل نمیتونه ببینه اون بخش رو که این هم مشکل ایجاد میکنه.

 

 

یک مورد مهم دیگه که هست وقتی تیکت میزنه کاربر به خودش ایمیل ارسال میشه.وقتی پاسخگو بخش هم پست میزنه و جوابش رو میده به کاربر مورد نظر ایمیل ارسال میشه.

ولی به اون پاسخگو بخش و ادمین ایمیل ارسال نمیشه.

این رو چطور میشه حل کرد؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در این قسمت های میخام یک متنی اضافه کنم:

 

این در قسمت ثبت تیکت یوزر:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

این در پنل staffs:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

متن بولد شده و متن به رنگ قرمز

 

لطفا راهنمایی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

درمورد قرار دادن در اونجا نمیدونم ولی بهتره از @Yazdan عزیز دعوت کنیم.

 

برای قرمز و بولد هم

 

<span style="color:red; font-weight: bold; ">قرمز و بولد</span>

 

باتشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از استاد گرامی Mr.Gadatas عزیز

 

در مورد ارسال ایمیل طبق آموزش زیر پیش برین و در قسمت Forward ایمیل خودتون رو وارد کنید . همچنین میتونید از بخش Email queues استفاده کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

بخش ثبت تیکت

 

ابتدا مسیر زیر رو دنبال کنید و فایل class.Controller_Submit.php رو جهت ویرایش باز کنید.

 

_apps - tickets - clients 

 

 

 

 

کد زیر رو پیدا کنید .

 

$this->Template->Render('submitticket_departments');

 

 

خب حالا این کد رو زیر کد بالا قرار بدین .

 

echo "<b><font color='red'> Yazdan</font><b>";

 

 

بجای عبارت یزدان متنتون رو میتونید بنویسید.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان مرسی از کمک هاتون.

به نظرم از ویبولتین استفاده کنم بهترین کاره. همه کارایی که میخام رو هم به راحتی میشه انجام داد.

نظر شما چیه؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ویبولتین سیستم انجمن ساز هستش و مشکلاتی بیش از این بنا بر درخواست هاتون ایجاد خواهد کرد.

 

اگر نیاز به سیستمی پابلیک دارید که دسترسی عمومی وجود داشته باشه در اون . میتونید تغییر سیستم بدین.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ویبولتین سیستم انجمن ساز هستش و مشکلاتی بیش از این بنا بر درخواست هاتون ایجاد خواهد کرد.

 

اگر نیاز به سیستمی پابلیک دارید که دسترسی عمومی وجود داشته باشه در اون . میتونید تغییر سیستم بدین.

 

موفق باشید.

 

 

تو vb همه چیزایی که میخام رو به راحتی میشه انجام داد.

چه مشکلاتی مثلا پیش میاد برام؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

vb تالار گفتمان هستش مثل همینجا ( البته 20 اسکریپت از زنفرو استفاده میکنه )

 

درخواست های پشتیبانی در معرض دید عموم قرار میگیرند . اما برای امور پشتیبانی عمومی انجمن سازها میتونن مناسب تر باشند .

 

نصب و تست کنید ضرری نداره.

 

پاینده باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

vb تالار گفتمان هستش مثل همینجا ( البته 20 اسکریپت از زنفرو استفاده میکنه )

 

درخواست های پشتیبانی در معرض دید عموم قرار میگیرند . اما برای امور پشتیبانی عمومی انجمن سازها میتونن مناسب تر باشند .

 

نصب و تست کنید ضرری نداره.

 

پاینده باشید.

 

انجمن عمومی نصب دارم

ولی از یک طرف میخام هزینه ـم کم بشه و از طرف دیگه میخام کار هام رو انجام بده.

 

خوب میشه فقط بخش هایی که میخام رو درست کنم و دسترسی هایی لازم رو به هر کس بدم.

 

مرسی.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 سال پیش...

سلام

وقتی کایاکو رو میخوام نصب کنم چنین پیغامی میده  مشکل از کجاست؟

( ! ) Deprecated: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in D:\wamp64\www\Kayako\__swift\library\class.SWIFT.php on line 365

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...