رفتن به مطلب

چند نکته طلایی درباره طراحی وب سایت براب مبتدی


shima77

پست های پیشنهاد شده

طراحی وب سایت کاری بزرگتر از کد نویسی و برنامه نویسی است و منحصر در این دو کار نیست بلکه چیزهای دیگری را می خواهد که باید انجام داد و با کنار هم گذاشتن همه آنها به یک طراحی وب سایت خوب و مناسب کسب و کار دست یافت.

پیش نیازهای لازم برای یک طراحی وب سایت:

اول: هاست: محیطی که در روی اینترنت و بر روی سرور هایی از همه جای دنیا که داده ها و اسکریپت سایت تان بر روی ان جا خوش می کنند.

دوم: دامین: هر فردی یا شرکتی دارای یک اسم و برند مخصوص به خود است این اسم در فضای مجازی با عنوان دامین خوانده می شود.

سوم: ست کردن dns دامین: معرفی هاست و دامین به یکدیگر و هماهنگ کردن آنها با هم کار بعدی است که بایست انجام شود یا به عبارتی دامین را باید روی دی ان اس های سرور هاست تان ست کنید مانند نمونه زیر:

dns1:ns1. mahdipedram.ir

dns2:ns2. mahdipedram.ir

چهارم: تایید متغیر دی ان اس: بعد از ست کردن دی ان اس بایست منتظر بمانید تا تاییدیه ست شدن دامین برای تان بیاید که با توجه به رمز دامین این زمان متغیر می باشد.

برای نمونه : دامین های با رمز .com خیلی زود ثبت می گردند و دامین ها با رمز .ir احتمال دارد تا 24 ساعت مدت زمان لازم داشته باشد تا تایید گردد.

پنجم: بعد از انجام گام های فوق بایست با توجه به احتیاج تان یا از سی ام اس های از پیش آماده و یا از قالب های از پیش آماده بهره ببرید و یا اینکه خودتان از صفر آغاز به کد نویسی و طراحی وب سایت نمایید. که بهتر است خودتان این کار را انجام ندهید.

ششم: حال اگر می خواهید این سی ام اس را داشته باشید بعد از گزینش یا طراحی وب سایت و کد نویسی سی ام اس بایست آن را نصب نمایید برای این کار بعد از فشرده سازی اسکریپت آن را بر روی هاست تان اپلود نمایید و بعد از اپلود اسکریپت آن را از وضع فشرده سازی بیرون بیاورید و دیتابیس تان را بسازید و به اسکریپت متصل کنید که این کار با توجه به گونه سی ام اس گوناگون است.

هفتم: حالا به نشانی نصب اسکریپت بروید و گامهای نصب را طی کرده و بعد از اتمام نصب پوشه نصب سی ام اس تان را برای امنیت بیشتر از بین ببرید.

هشتم: با انجام گامهای بالا سیستم مدیریت محتوا برگزیده تان آماده بهره برداری است و میتوانید از طراحی وب سایت تان استفاده نمایید.

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این اموزش کلیشه ای بود . اموزش هایی در باره نحوه ست کردن dns ، شروع و اموزش کار با هاست (cpanel یا direct admin ) اموزش های تخصصی تر درباره نصب انواع اسکریپت ها ، مدیریت محتوا ها یا شروع کار با اونها میتونه مفید در واقع بشه . در کل خوبه ;)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...