رفتن به مطلب

درخواست افزونه ای برای یه اشتراک گذاری ویدئو در سایت


soheil1000

پست های پیشنهاد شده

با سلام من میخواستم تو وبسایتم ( یه وبسایت ورزشی ) در کنار اخبار یه سرویس ویدئو درست کنم شبیه به سرویس ویدئوی طرفداری یا ورزش 3

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

البته با این تفاوت که من ویدئوهام رو از طریق Vps روی سرویس آپارات اپلود میکنم اما ورزش 3 و طرفداری از لینک های خودشون استفاده میکنند

حالا میخوام بدونم افزونه ی خاصی هست که من اون کد iframe یا اسکریپ که آپارات بهم میده رو بزنم توش و ازش استفاده کنم

 

یا به نظر شما باید از قابلیت های مثلا قالب سایت استفاده کنم و با ساختن برگه جدا و قرار دادن همون کد ویدئو در داخل مثلا پست ها یا برگه این کار رو بکنم ؟ یا افزونه ای خاص برای اشتراک گذاری ویدئو هست که با کدهایی که اپارات هم میده کار کنه ؟ ( چون چند تا افزونه دیدم از لینک های یوتوب فقط پشتی بانی میکرد )

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .

 

آپارات خودش یک کد Embed بهتون میده که اون کد رو در هر جا قرار بدید پلیر اجرا میشه . خود آپارات هم امکان تغییر سایز هم میده که بتونید با عرض و ارتفاع قسمت مورد نظرتون هماهنگش کنید . مثلا با ابزارک می تونید این کار رو انجام بدید و این کدی که آپارات میده رو اجرا کنید .

 

البته افزونه های پلیر زیادی هستند که می تونید استفاده کنید و برای ویدیوی داخلش هم یک لینک خارجی مثلا لینک ویدیوی آپارات رو داخلش قرار بدید .

 

اینی که شما می خواهید غیرمنطقیه !!! یعنی یک افزونه می خواهید کد آپارات رو قرار بده . اگر این مورد رو واضح تر و بیشتر باز می کردید بهتر بود . اما در حالت عمومی می تونید کد آپارات رو داخل متن پست ها و ابزارک و حتی کد قالب استفاده کنید .

 

 

+ در ضمن اگر می خواهید قسمت ویدیوهای کلی (منظور دسته بندی ویدیوها هست) رو مثل ورزش 3 کنید ، کافیه یک فایل در روت قالب وردپرستون ایجاد کنید به نام category-5.php و این رو شخصی سازی کنید . (دقت کنید اون عدد 5 هم آی دی دسته ی ویدیو ها هست و اون 5 رو باید ویرایش کنید با آی دی دسته بندی ویدیوها)

 

و این فایل category-5.php رو شخصی سازی کنید . یعنی به جای نمایش عنوان و محتوا و ... ، از کدهای تصویر شاخص و ... استفاده کنید .

 

برای ادامه مطلب هم در انجمن جستجو کنید آموزش های زیادی برای شخصی سازی ادامه مطلب یک دسته قرار داده شده است .

 

برای محتوای پست های ویدیو هم می توانید یا زمینه ی دلخواه استفاده کنید یا ویدیوها رو داخل متن پست قرار بدید . قدرت مانور شخصی سازی در استفاده از زمینه دلخواه بالاتره .

 

 

 

 

دوستان کسی نرم افزار وب کم بهتره بگم درایور وب کم داره برام بزاره

 

دوست عزیز شما هم یک تاپیک جداگانه ایجاد کنید . داخل تاپیک دیگران سوال نپرسید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...