رفتن به مطلب

گوگل اولین تبلت ساخت خود” Pixel C”را رونمایی کرد


labour

پست های پیشنهاد شده

این تبلت اندرویدی گوگل به راحتی می تواند با Apple iPad Pro ها رقابت کند،واقعا در رونمایی ویژگی هایی که Pixel C داشت،چشم هر بیننده ای را خیره می کرد. گوگل اولین تبلت خود یعنی Pixel C را به امید تکان دادن مارکت تبلت به بازار روانه خواهد ساخت.غول موتورهای جستجوی اینترنت تبلت ۱۰٫۲ اینچی خود را با کیبورد اختصاصی در سانفرانسیسکو روانه بازار ساخت.

 

:139: برای دیدن ادامه خبر به صفحه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از مجله الکترونیکی اخبار کوتاه تکنولوژی ittl مراجعه نمایید!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

این بار تصمیم گرفتم شما رو با یک نمونه راهنمایی کنم

 

عنوان:

 

Google Maps هم اکنون بر روی Apple Watch قابل دسترسی است.

 

 

 

محتوا:

 

با توجه به آپدیت Google's iOS map درسه شنبه هم اکنون شاهد حضور گول پس از نمایان شدنش در iPhone بر روی Apple Watch های شیک هم هستیم.

 

قابلیت سازگاری با iOS map در ورژن ۴٫۱۱٫۰ Apple Watch اضافه شده است.این آپدیت همچنین ویژگی تخمین زمان رسیدن با دوچرخه،اتومبیل،پیاده و یا هر وسیله دیگر را برای مسافران هم اضافه نموده است.

 

این ویژگی جدید که توسط گوگل به کمپانی اپل عرضه شده جایگزین Apple Maps بوده است.دلیل اینکار را هم میتوان ارورهای متنوع و خجالت آور Apple Map دانست که تیم کوک را وادار کرد تا در یک اقدامی بسیار نادر از کاربران عذرخواهی کند.

 

کمپانی اپل به وضوح اعلام نموده است که این Google Map واقعا بهترین نرم افزار نقشه ای هست که تاکنون ساخته شده است.در سال ۲۰۱۲ که به گوشی های اپل را باز کرد تقریبا به عنوان یک نرم افزار مستقل بود ولی امروزه این چنین قلمداد نمی شود.زمانی که اپل با این Apple Watch و الگوریتمهای خود به کاربران با یک چشمک تعبیه شده در این مچ بند میگفت که چب بروند یا راست تا به مقصد برسند ، Google Map به کاربران خود نشان میداد که به جای چپ یا راست رفتن دقیقا از چه مسیری بروند تا به مقصد برسند و این تفاوت یک نرم افزار رقیب قوی را با یک رقیب ضعیف مشخص می کند.

 

اگر در ذهنتان برای این ماجرا داستانی هست با نظراتتان با ما به اشتراک بزارید…

 

منبع

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

امید وارم رعایت کنید

 

قوانین همیشه برای شکستن ساخته نشده اند

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:137::137:

اوکی.آیا مشکلی هست من خبرم رو به صورت نیمه بزارم و برای ادامه یک لینک به سایت خودم بزارم؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

نحوه برخوردتون به هیچ وجه در حد شائن و شخصیت شما نیست

 

لازم نیست در تمامی تاپیک های خود این سوال رو بپرسید زیرا قبل از من هم مدریت محترم نحوه درست ارسال تاپیک ها رو یاد آوری کرده بودند

 

تاپیک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. پست دوم

 

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...