رفتن به مطلب

قالب املاک وردپرس


پست های پیشنهاد شده

توضیحات بیشتر : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

دمو آنلاین : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

--------------------------------------------------------------------

 

 

real-state-web-design1.jpg

 

امروزه اگر شما قصد موفقیت در شغل خود را داشته باشید باید بیش از پیش به دنبال گسترش کار خود در بازار های جدید باشید زیرا استفاده از روش های قدیمی برای بازاریابی دیگر آنچنان کارایی سابق را ندارند.

یکی از شغل هایی که هنوز در آن از روش های سنتی برای بازاریابی استفاده میکند ، مشاورین املاک میباشند که تمام کارها را به صورت حضوری بین مشاور و مشتری انجام میدهند.امروز ما قصد داریم شما را وارد بازار های جدید کسب و کار کنیم.

بنگاه های ملاکی هستند که این بازار را زودتر از بقیه کشف ، و قدام به سرمایه گذاری برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کردند.شاید باورتان نشود ، ولی ما بنگاه هایی را میشناسیم که با این روش روزانه بیش از 100 مشتری دریافت میکنند.

همانطور که حدث زدید این بازار پر رونق اینترنت میباشد.اگر شما یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و کاربر پسند ، همراه با امکانات مورد نیاز ، برای سایت بنگاه املاک خود انجام دهید ، میتوانید درامد خود را چندین برابر کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و اسکریپت سایت املاک متنوعی برای راه اندازی سایت املاک در بستر اینترنت موجود میباشد.اما هیچکدام کیفیت لازم را نداشته و دارای طراحی زیبا و کاربری نیستند.قالبی که امروز قصد معرفی آنرا به شما داریم به طور اختصاصی برای سایت های بنگاه املاک طراحی شده و بسیار حرفه ای میباشد.

حتما بسیاری از شما با سایت هایی مانند دلتا رو به رو شده اید و کل اینترنت را به دنبال قالب این سایت گشته اید.امروز مفتخریم اعلام کنیم لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای کسانی که قصد راه اندازی و یا لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با وردپرس به صورت حرفه ای را دارند ، آماده شده.در ادامه بیشتر با امکانات این قالب آشنا خواهیم شد.

 

 

  • جستجوی پیشرفته املاک با سربرگ های ( املاک فروشی ، رهن و اجاره و … ) با قابلیت اضافه کردن سربرگ های جدید در پنل مدیریت.
  • جستجوی پیشرفته املاک بر اساس فاکتور های ختلف از جمله ( نوع ملک ، استان ، حداقل و حداکثر قیمت ، حداقل و حداکثر مساحت و … ) با قابلیت اضافه کردن فاکتور های جدید در پنل مدیریت.
  • منوی نمایش انواع ملک با سربرگ های مختلف همراه با تعداد با قابلیت ویرایش در پنل مدیریت.
  • قابلیت ثبت ملک توسط کاربر .فرم ثبت ثبت ملک در پنل مدیریت قابل ویرایش میباشد و شما قادر خواهید بود انواع فیلد ها را به آن اضافه و یا از آن حذف کنی.
  • قابلیت اتصال به درگاه پرداخت ایرانی و گرفتن مبلغی از کاربران بابت ثبت ملک در سایت و نمایش در قسمت اوکازیون.
  • دارای اسلایدر زیبا
  • و بسیاری امکانات دیگر که میتوانید در دمو آنلاین آن ها را مشاهده کنید.

 

------------------------------------------------------------------

توضیحات بیشتر : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

دمو آنلاین : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...