رفتن به مطلب

عدم نمایش وبسایت در تگ iframe دیگر وب سایت ها


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

یکی از موضوعاتی که زیاد از بنده سوال میشه در مورد این هست که چگونه از ورود وب سایت های دیگر به وب سایت ما توسط تگ iframe جلوگیری کنیم .

همان طور که میدانید , تگ iframe تگی در html هست که میتوان با کمک آن , یک وب سایت دیگر را در وب سایت خود نمایش دهید . این کار بعضی از مواقع حتا به نفع شما هم هست اما ضرر این کار از نفعش بیشتر است .

 

 

چون که هم از پهنای باید شما به صورت بیهوده مصرف میشود و از طرفی هم این کار برای رتبه بندی الکسا و رنکینگ گوگل امتیاز منفی به حساب می آید و سایت شما در این دو آمارگیر جهانی افت میکند .

به همین دلیل در این پست از سایت قصد دارم چند ترفند ساده اما جالب را آموزش بدهم که شما وبمستران عزیز بتوانید به راحتی از انجام این کار توسط وب سایت های دیگر جلوگیری کنید .

 

 

 

1 – چنانچه قصد دارید فقط خودتان در وب سایت شخصی خود از iframe استفاده نمایید ولی دیگر وب سایت ها نتوانند توسط iframe سایت شما را به نمایش بگذارند , کافیست کد زیر را در فایل htaccess وب سایت خود قرار دهید .

 

 

Header append X-FRAME-OPTIONS “SAMEORIGIN”

 

 

 

 

2 – و چنانچه قصد دارید استفاده از تگ iframe را هم در سایت خود و هم در دیگر وب سایت ها مسدود نمایید , میتوانید کد زیر را در فایل htaccess وب سایت خود قرار دهید .

 

 

 

Header append X-FRAME-OPTIONS “DENY”

 

 

3 – در آخر اگر دوست دارید سایت شما از iframe خارج و به صورت یک صفحه مجزا باز شود , میتوانید از کد زیر استفاده نمایید . این روش بیشتر پیشنهاد میشود به این دلیل که اگر کسی سایت شما را در داخل iframe در سایت خود استفاده کرده باشد , iframe از بین رفته و وبسایت شما به صورت صفحه مجزا و کامل باز میش

 

 

<script>if (top!= self) top.location=self.document.location;</script>

 

 

 

نکته : کد بالا را باید در داخل تگ head در بالای وب سایت خود اضافه نمایید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...