رفتن به مطلب

پیدا کردن برخی عنواین قالب وردپرس در جداول دیتابیس


raha.ab

پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر

ما یه قالب فروشگاهی داریم که کلی امکانات داره(قالب ایرانیه و منتشر کننده هیچ پاسخی نمیده)

داخل فیلد محصولات یه زیرعنوان داره به این شکل

image.png.d0328cd60693c2f89023861577e201e1.png

من میخوام بدونم این فیلد در کجای دیتابیس و کدوم جدول ذخیره میشه

 

علت اینکار اینه که ما بیش از 4هزار محصول داریم و همه این زیرعنوان رو دارن ، میخوایم قالب رو عوض کنیم و لازمه بدونیم این جدول کجاست که در قالب جدید این موضوع رو لحاظ کنیم و به برنامه نویس بگیم که بتونه دقیقا کاری کنه که این اطلاعات از دیتابیس خونده بشه وبه ما در ووکامرس نمایش بده

ممنونم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام؛

مقدار این فیلدها داخل جدول wp_postmeta ذخیره میشن. در حالت Inspect این فیلد رو انتخاب کنید و چک کنید فیلد ورودی متنش کلس یا آی دی داره یا خیر.

اگر نبود باید برید داخل فایل های قالب و جایی که این فیلد رو نمایش میده. مثلا برای محصول تکی فایل single-product.php رو باید باز کنید و چک کنید. داخل این فایل ها باید دنبال تابع  get_post_meta بگردید و داخل این تابع در قسمت پارامترها، شناسه اون فیلدها قرار داره. اون شناسه ها رو باید داخل دیتابیس جستجو کنید.

 

و در ضمن این فیلدها رو میشه با چندین روش مختلف و کدهای متفاوت نوشت، راهی که من گفتم برای رایج ترین نوع نوشتن این فیلدها هست. ممکنه طراح از یه راه دیگه استفاده کرده باشه. شما حتما باید با طراح قالب در ارتباط باشید. پشتیبانی محصولات ایرانی بر عهده خود طراح یا فروشنده هست. ما در خصوص آیتم های نال شده، اون هم با شرایط خاصی پشتیبانی میدیم. پس برای اینکه مشکلاتتون زودتر و بهتر حل بشه پیشنهاد می کنم حتما با فروشنده محصول در ارتباط باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...