رفتن به مطلب

نصب پوشه Licensing و Docs.zip


sarahzred

پست های پیشنهاد شده

سلام و درود،

من در وبسایتم یک قالب (discy) نصب کردم ولی فعال سازی لایسنس انجام ندادم اما الان تصمیم گرفتم فعالش کنم ،در فایل دانلودی قالبم دو تا پوشه docs و licensing هستش ولی نحوه استفاده شونو نمیدونم آیا برای فعالسازی باید از این پوشه ها استفاده کرد؟ یا در پیشخوان در کادری که کد فعال سازی از من میخواد باید چیزی وارد کنم؟

 آموزشی هم پیدا نکردم که طبق اون فعال سازی کنم ...

1. فقط میخواستم بدونم فایل docs به چه دردی میخوره ؟

2. چجوری با پوشه لایسنسینگ فعالسازی کنم ؟

 

3. و یک بحث دیگر هم اینکه می خواستم رو سایتم نسخه دمو قالب رو پیاده سازی کنم اما فایلاشو پیدا نمیکنم از کجا میتونم بدست بیارم؟

@Masih ممنون میشم کمکم کنید.

تشکر❤️

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام؛

پوشه docs یا Documentation حاوی یک فایل html یا pdf هست معمولا که داخلش آموزش راه اندازی، استفاده و تنظیمات اون قالب یا اسکریپت قرار داره. قالب های تجاری طبق قوانین انتشار مارکت انواتو باید این فایل رو داشته باشند و عموما نحوه نصب قالب رو آموزش دادن. قالب هایی که نیاز به تنظیمات حرفه ای تر داشته باشه داخل همین فایل نوشته میشه.

پوشه لایسنس حاوی فایل متنی GPL یا GNU هست که یه جور ضمانت نامه یا شرایط استفاده از قالب هست. یک فرم از پیش نوشته شده هست که طراح ها طبق قوانین مارکت انواتو باید داخل قالب قرار بدن و داخل این متن بطور کلی نوشته شده که محصولات تجاری قابل خرید و فروش تحت عناوین دیگه ای نیستن و باید کپی رایت اون محصول رعایت بشه که متاسفانه طبق این متن، مارکت های ایرانی نسخه های کپی و نال شده رو با اسم اورجینال می فروشند که این کار غیرقانونی هست ولی چون این مورد توی ایران پیگیری نمیشه این کپی رایت هم کاربردی نداره. در واقع این فایل هیچ استفاده خاصی نداره.

خیلی از قالب ها و افزونه های وردپرسی بخشی برای وارد کردن لایسنس دارند اما اون لایسنس مخصوص خریداران اورجینال هست که از codeCanyon خرید کردن و یک کد فعالسازی دارند و با وارد کردن اون کد می تونند آخرین آپدیت ها رو برای اون قالب یا افزونه دریافت کنند. تعداد خیلی کمی از قالب ها هستند که برای فعال شدن نیاز به کد فعالسازی دارند و نسخه های نال شده ای که توی بیست اسکریپت منتشر میشه نیاز به وارد کردن این کد برای فعالسازی قالب نداره و قالب ها و افزونه ها به راحتی قابل استفاده هستند.

در ۱ ساعت قبل، sarahzred گفته است :

و یک بحث دیگر هم اینکه می خواستم رو سایتم نسخه دمو قالب رو پیاده سازی کنم اما فایلاشو پیدا نمیکنم از کجا میتونم بدست بیارم؟

برای فایل دمو، باید فایل های اون داخل پوشه قالب وجود داشته باشه یا توی پنل تنظیمات قالب امکان نصب از سرور خارجی وجود داشته باشه. اگر فایل دمویی از اون قالب در دسترس نبود که امکان استفادش هم نیست. چون باید یه فایلی در دسترس باشه که بتونید درون ریزی کنید.

این قالب هم چیز خاصی نداره یعنی با افزونه های صفحه ساز مثل المنتور یا ویژوال کامپوزر ساخته نشده که نیاز به دمو باشه، شما طبق فایل آموزش می تونید برگه های مخصوص قالب رو بسازید و ابزارک ها رو استفاده کنید تا بتونید ظاهر سایت رو بسازید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر،

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ممنون میشم آپدیت جدید و بروز فارسی این قالب رو در وبسایت بارگذاری کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نسخه های جدیدتر به تدریج اسکن و به صورت لوکال هاست نصب و تست میشن تا فاقد هرگونه بدافزار و کدمخرب باشند. بعد توی سایت قرار داده میشه.

تا اون موقع اگر عجله داشتید می تونید از منابع خارجی با مسئولیت خودتون استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...