رفتن به مطلب

درخواست نام افزونه یا آموزش آن


پست های پیشنهاد شده

سلام. لطفا تم لینک زیر رو ببینید:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

1-منوی بالاش گزینه هایی مثل جستجو,علاقه مندی و .. داره که روی آیکن هرکدوم زده میشه صفحه ی نصفه ای بالا میاد. این با چه افزونه ای میشه اینکارو کرد و چطور؟

2-موس رو که روی محصولات ببرید آیکن های علاقه مندی و غیره + یک آیکن برای اضافه کردن به سبد خرید نشون داده میشه و موس رو بردارید, مخفی میشه. این راه کارش چیه با چه افزونه ای میشه همچین چیزی ساخت؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

این چیزی که میگید خیلی پیچیده نیست. بهش میگن Modal البته بیس اصلی کار شبیه به LightBox هست. ترکیبی از جاوا اسکریپت و HTML و CSS هست که می تونید یک نمونه رو توی این لینک اجرا کنید:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اینجا هم آموزشش رو می تونید ببینید:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

فقط برای داشتن حالتی مثل سایتی که گفتید باید توی قسمت استایل اون پنجره رو به سمت راست یا بالای صفحه بچسبونید!

 

برای مورد دوم هم چیز خاصی نیست و تنها با استایل قابل انجام هست. شما باید اون کلیدهایی که با موس نمایش داده میشن رو به صورت عادی توی کدهای قالب اضافه کنید و دستورات استایلش رو بنویسید. بعد توی استایل عادی باید از دستور visibility: hidden استفاده کنید و توی دستور hover اون از visibility: visible استفاده کنید. برای مثال یک کلید داریم با کلس kelid که داخل یک محدوده ای قرار گرفته با کلس container. برای اینکه وقتی موس روی محدوده container رفت، اون کلید نمایش داده بشه کافیه همچین استایلی بنویسیم:

.kelid {visibility: hidden}
.container:hover .kelid {visibility: visible}
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...