رفتن به مطلب

معرفی خدمات نماشویی وب سایت ویوپارس


shahabsing

پست های پیشنهاد شده

روش های رایج تمیز کردن نما توسط شرکت ویوپارس

در حالی که مهم است که اطمینان حاصل کنید که فضای داخلی دفتر شما کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، اما حفظ نمای ساختمان اداری شما به همان اندازه ضروری است. در نهایت این چهره ساختمان شما به جهان است و می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه درک مشتریان بالقوه و فعلی شما تأثیر بگذارد.

یک نمای مرتب می تواند به شما کمک کند تا تأثیر خوبی روی آنها بگذارید. شما را حرفه ای، معتبر و خوش برخورد می کند.

برعکس، یک نمای بد نگهداری و نادیده گرفته شده می تواند بر شهرت کسب و کار شما تأثیر منفی بگذارد و مشتریان بالقوه و حتی کارمندان شما را از خود دور کند! علاوه بر این، این می تواند ارزش دارایی شما را نیز کاهش دهد.

از آنجایی که ساختمان‌ها هر روز در معرض مواد و آلاینده‌های مختلف قرار می‌گیرند، مهم است که نمای ساختمان شما به طور منظم تمیز شود. با این حال، قبل از شروع به تماس با تکنسین های دسترسی با طناب، ابتدا باید بدانید که انواع مختلف نماها به روش های مختلفی برای تمیز کردن نیاز دارند. ‌ 

به عنوان مثال، نماهای شیشه ای مستعد خراشیدگی ناشی از حکاکی دودی در شیشه هستند، بنابراین حذف منظم آلودگی ها مهم است. از طرف دیگر، روکش های سنگی به طور قابل توجهی راحت تر نگهداری می شوند زیرا در برابر رطوبت، حشرات و دماهای شدید مقاوم هستند. از طرف دیگر نمای چوبی اغلب مورد حمله موریانه ها قرار می گیرد. نگهداری منظم نیز برای نگهداری آنها در شرایط خوب ضروری است.

اکنون که پیشینه ای در مورد انواع مختلف نماها دارید، رایج ترین روش های تمیز کردن نمای ساختمان در اینجا آورده شده است:

روش های مبتنی بر آب
استفاده از آب برای تمیز کردن نمای ساختمان شما به همان اندازه غیر تهاجمی است. سه روش مبتنی بر آب وجود دارد   که می توانید در نظر بگیرید:

شستشوی تحت فشار
خیساندن
شستشو با بخار
متداول ترین روش تصفیه آب شستشوی تحت فشار است که در آن سطح ساختمان با اسپری آب با فشار کم تا متوسط پاشیده می شود. فشار کم شروع می شود و در صورت لزوم برای از بین بردن تجمع کثیفی و کثیفی افزایش می یابد. گاهی اوقات از یک برس موی طبیعی یا مصنوعی برای مناطق سرسخت استفاده می شود. شوینده های غیر یونی نیز ممکن است به آب اضافه شوند تا کثیفی های روغنی را پاک کنند.

خیساندن روش دیگری مبتنی بر آب است که در آن سطح - به ویژه مناطقی که در معرض باران نیستند - به مدت چند روز به آرامی با آب پاشیده می شود. این کار برای شل شدن دوده و پوسته های سرسخت انجام می شود. به دلیل ماهیت نسبتا ملایم تر آن در مقایسه با سایر روش ها، خیساندن برای سنگ تراشی تاریخی ایده آل است.

در نهایت، تمیز کردن بخار شامل استفاده از آب داغ در فشار بالا برای حذف موثر رسوبات و گیاهان خاک انباشته شده است. معمولاً استفاده نمی شود، اما یک جایگزین عالی برای تمیز کردن سنگ هایی است که به محصولات تمیز کننده شیمیایی حساس هستند.

تمیز کردن شیمیایی
در مقایسه با روش های مبتنی بر آب که در بالا ذکر شد، پاک کننده های شیمیایی برای از بین بردن کثیفی و همچنین رنگ، پوشش ها و لکه های فلزی موثرتر هستند. دو نوع پاک کننده شیمیایی وجود دارد:

پاک کننده های اسیدی – مناسب برای تمیز کردن آجر بدون لعاب و سفال و همچنین بتن و گرانیت.
پاک کننده های قلیایی - مناسب برای تمیز کردن سنگ آهک، مرمر و ماسه سنگ های گچی.
این پاک کننده های شیمیایی روی یک سطح مرطوب اعمال می شوند و مدتی باقی می مانند. پس از پاک شدن لکه ها، با آب شسته می شوند.

نتیجه
حفظ نمای بیرونی ساختمان اداری به شما کمک می کند تصویر خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، از عملیات روان و کارآمد اطمینان حاصل کنید و از تخریب سریع ساختار خود جلوگیری کنید. با توجه به این موضوع، ضروری است که برای مراقبت از ساختمان خود وقت بگذارید و با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با تخصص و بهترین شیوه ها ارتباط برقرار کنید.

به دنبال تعمیر و نگهداری نما و تعمیرات ماهر در تهران هستید؟ امروز با ما تماس بگیر! تکنسین‌های دسترسی طناب کاملاً ماهر ما می‌دانند که چگونه کار را انجام دهند و در عین حال کمترین مزاحمت را برای عملیات شما ایجاد کنند.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به همه دوستان عزیز

وب سایت ما به ادرس https://websama.net یه وب سایت وردپرسی در زمینه فروش قالب و افزونه های وردپرسی ارجینال هست

هر چند وب سایت  20  اسکریپت  هم در همین زمینه فعالیت دارد

البته ما برخی قالب هایی که یک سری مجموعه ها مانند راستچین و ژاکت قرار میدن و تبدیل به انحصاری کردن رو هم قرار میدیم

مثلا قالب وردپرس اکسترا که تو سایت راستچین به قل خودشون انحصاری کردن و وب سایت وب سما ( یعنی  ما  ) به آدرس https://websama.net/product/xtra-theme/ قرار داره و بدون لایسنس و نسخه ارجینال هم هست

یا قالب وردپرس استادیار که باز راستچین خودش اونو غیر داده و ما از این ادرس  https://websama.net/product/studiare-education-wordpress-theme/ با یک سوم قیمت و ارجینال با تمام دمو های راستچین قرار دادیم

مجوعه ما همیشه از سایتایی مثل 20 اسکریپت همایت میکنه چون جلوی سودجویی بی رویه برخی از سایت هارو میگیره

براتون ازوی موفقیت دارم

هر سوال دیگه ای هم داشته باشین

به دیده منت پاسخ میدیم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...