رفتن به مطلب

مشکل مشکل بروز نشدن برگه یا نوشته برای کاربران


Salardarvishi

پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر
یکی از دوستانم یک سایت داره که در خصوص اطلاع رسانی و معرفی جاهای مختلف دنیا
ایشون وقتی یه مطلبی رو اضافه میکنه توی هر پست فقط کسانی که به پنل وردپرس دسترسی دارند میتونند تغییرات رو ببینند و کاربرها تغییرات جدید رو نمیبینند
ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

این مشکل بیشتر مربوط به خود قالب یا افزونه کش سایت هست.

اگه از افزونه کش استفاده می کنید، باید توی پنل تنظیماتش گزینه خالی کردن کش پس از انتشار مطلب یا بروز رسانی مطلب رو فعال کنید. اکثر افزونه های کش این قابلیت رو دارند. اگر نبود یکبار بطور دستی کش سایت رو خالی کنید و بررسی کنید تغییرات اعمال میشه یا خیر. چون اکثر افزونه های کش قابلیتی دارند که کاربرانی که وارد اکانت شدن و به پیشخوان دسترسی دارند، نسخه عادی سایت رو مشاهده می کنند و مهمان ها و افرادی که لاگین نکردن نسخه کش شده سایت رو مشاهده می کنند.

قابلیت Precache یا PreLoad افزونه های کش به این صورت عمل می کنه که افزونه در پس زمینه صفحات سایت رو کش می کنه و یک نسخه از اون رو داخل هاست ذخیره می کنه و هر زمان که کاربر درخواست بازدید از یک صفحه رو داشت، اون نسخه کش شده رو براش لود می کنه. این گزینه در اکثر اوقات باید غیرفعال باشه و اجازه بدیم افزونه کش هر زمان که کاربر خواست از یک صفحه بازدید کنه اون صفحه رو همون موقع کش کنه. اینطوری تغییرات و آپدیت های داخل پست همیشه اعمال میشه و در عین حال کاربر نسخه کش شده رو مشاهده می کنه.

بعضی اوقات این قابلیت از سمت قالب هست یعنی اگه افزونه کش ندارید، قالبتون ممکنه آپدیت های پست ها رو بر اساس کدهای functions.php خودش بطور تدریجی روی سایت اعمال کنه. تعداد قالب هایی که چنین امکانی دارند کمه اما احتمالش هست.

شما با همون افزونه کش شروع کنید. باید بطور دقیق کانفیگ بشه افزونه کش وگرنه مشکلاتی مثل همین که میگید می تونه رخ بده.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...