رفتن به مطلب

مشکل امتیاز دهی به چند عنوان در یک پست


mrtash

پست های پیشنهاد شده

سلام به دوستان عزیز

در هر پستم  چند عنوان دارم که می خواهم کاربران به این عنوان ها (عنوان ها در بسته ای با افزونه Advanced Custom Fields PRO ایجاد شده و کد افزونه نیز باید در بخشی از ACF اضافه شود) بصورت جداگانه امتیاز دهند، مشکل اینجاست که از هر افزونه ایی استفاده می کنم کاربر با امتیازدهی به یک عنوان ، تمامی عناوین امتیاز می خورد و عملا امتیاز دهی بی ارزش هست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

افزونه هایی که درحال حاضر برای امتیازدهی در دسترس هستند، امتیازهای کاربران رو بر اساس آی دی پست داخل دیتابیس ذخیره می کنند. یعنی هر پست / برگه یک آی دی مخصوص به خودش رو داره و یک ردیف برای هر آی دی داخل دیتابیس ایجاد میشه و تعداد امتیازهای اون آی دی داخل دیتابیس مدام آپدیت میشه. به همین دلیل هم هست که یبار امتیاز بدیم، هر چی بخش امتیازدهی هست تغییر می کنه چون تمامی افزونه های امتیازدهی درحال حاضر با آی دی پست داخل دیتابیس ذخیره میشن و نمیشه چند بخش امتیازدهی مجزا رو با یک آی دی داخل دیتابیس ذخیره کرد. در واقع عامل تمایز و عدم تداخل ردیف مربوط به لایک ها یا امتیازها همین آی دی هست.

برای داشتن چند بخش امتیازدهی شاید بتونید با جاوا اسکریپت اینکارو بکنید که هر بخش امتیازدهی، امتیازاتش رو داخل یک فایل جاوا اسکریپت ذخیره کنه براتون! که اینکار هم مشکلات امنیتی به وجود میاره و هم تعداد فایل ها به مرور زمان زیاد میشه و بخواهید این فایل ها رو هم حذف کنید تمامی امتیازات دچار مشکل میشن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد؛

باید برای هر فیلد امتیازدهی، آی دی جداگانه ای تعریف کرد. افزونه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شورتکدی ارائه می کنه به این صورت:

[yasr_visitor_votes postid="POSTIDHERE"]

بجای POSTIDHERE طبیعتا باید یک آی دی به شورتکد بدید که توی دیتابیس ذخیره کنه. 

یه امتحان بکنید و بجای POSTIDHERE توی هر قسمت، آی دی وارد کنید که تکراری نباشه. مثلا 9999999999 یا در کل اعداد بزرگ و طولانی وارد کنید.

اگه این راه هم جواب نده کار دیگه ای نمیشه کرد مگر اینکه کلا بخش امتیاز توسط کاربران رو لغو کنید و بطور دستی خودتون یه بخش HTML و CSS طراحی کنید برای هر بخش و تعداد ستاره هاش رو خودتون با ACF تعیین کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...