رفتن به مطلب

مشکل بهترین درگاه پرداخت برای سایت هایی که با php زده شده اند


sanaz67

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه دوستان . من یک سایت فروشگاهی زدم با زبان php سوال اولم اینه که کدوم درگاه پرداخت از همه بهتره و امن تر و اینکه بتونم به راحتی اسکریپت فرم های پرداخت PHP رو بسازم؟ ممنون میشم کمکم کنید؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

برای درگاه پرداخت که اکثرا ایمن هستند (البته درگاه های پرداخت مطرح که توسعه دهنده های زیادی تا الان روی درگاه های پرداخت اون کار کرده باشند). تفاوتی هم نداره کدوم درگاه رو انتخاب کنید، مثلا زرین پال، آی دی پی و ... اکثر این درگاه های واسط، در قسمت آزمایشگاه کدهاشون نمونه کدهایی برای PHP دارند که می تونید ازشون استفاده کنید.

مهم ترین بخش امنیت قسمت پرداخت سایتتون برمیگرده به نحوه کدنویسی خودتون و دریافت و پردازش اطلاعات پس از پرداخت موفق یا ناموفق. پس سعی کنید کدهاتون رو اصولی و استاندارد بنویسید که امکان دور زدنش وجود نداشته باشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ساناز جان مواردی که مسیح جان گفتن درسته کاملا من خودم از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. زرین پال استفاده کردم و در قسمت آزمایشگاه زرین پال می تونی اسکریپت فرم های پرداخت PHP رو دریافت کنی. اسکریپت پرداخت زرین پال به شما اجازه ساخت بینهایت فرم با مبالغ دلخواه و لینک های جداگانه را میدهد .با استفاده از این اسکریپت به راحتی و در عرض چند ثانیه میتونی فرم پرداخت خودت رو بسازی و اینکه برای هر پرداخت یک فاکتور صادر میشه. من ازش راضیم واقعا. موفق باشی

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...