رفتن به مطلب

معرفی وب سایت فروش انواع قفل و دستگیره دیجیتال الکترونیکی


milad-sh

پست های پیشنهاد شده

ویژگی ها و مزایا قفل های دیجیتال شرکت آریا لاک

af5be195846248b88b7c369c2e81b22a-ThumbLa

این نوع قفل های کاربردی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آنها دراای یک سری مزایا و معایب منحصر به فرد و مخصوصی هستند که بهتر است نسبت به شرایط و نیاز های خود قفلی را انمتخاب کنی که دارای ویژگی های مورد نظر شما باشد.

از ویژگی ها و مزایا این قفل ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

امنیت بالا

همانطور که عموم مردم میدانند سارقین در گذشته یا یک دسته کلید بزرگ داشتند یا با استفاده از سنجاق و وسایل دیگر قفل های مکانیکی و کلیدی را باز میکردند اما وقتی از قفل های دیجیتال و پیشرفته استفاده کنید دیگر راهی برای باز کردن و نفوذ به داخل محیط خانه یا شرکت توسط سارقین وجود نخواهد داشت.

پس امنیت بالایی ارند و سطح دسترسی افراد غریبه صفر است.

مدیریت ورود و خروج

وقتی در منزل خود قفل های قدیمی داشته باشید ، هر یک از افراد خانواده یا حتی افراد غزیبه میتوانند ورود و خروج داشته باشند اما این قفل های پیشرفته این امکان را فراهم کرده اند که شما بر ورود و خروج افراد نظارت و دسترسی کامل و از راه دور داشته باشید.

این مورد بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که قصد دارند نظارت کامل بر امور فرزندانشان داشته باشند.

همچنین با این قفل ها میتوان تعداد ورود و خروج را تنظیم کنید و این برای مواقعی است که خدمتکار یا شخص دیگری برای یک یا دوبار وارد خانه شما میشود.

آسایش و آرامش کامل افراد و خانواده

ویژگی‌های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم‌های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می‌نماید.

مثلا وقتی از محیط خارج میشوید و فراموش میکنید که درب را قفل کنید ، درب به صورت خودکار قفل میشود.همچنین وقتی که کسی اقدام برای باز کردن زورکی قفل یا شکستن قفل و درب و نفوذ را داشته باشد ، این قفل به صدا در می آید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...