رفتن به مطلب

بهترین ارئه دهنده تبلیغات


Missing

پست های پیشنهاد شده

سلام

به نظر شما بهترین ارئه دهنده تبلیغات کیه؟مثلا: یکتانت، سنجاق، کاپریلاو مدیااد و....

که برای نمایش دهنده به صرفه تره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

هیچ کدوم از این سایت ها به فکر نمایش دهنده نیستند و نرخ هایی که هستند مناسب نیستند. برای مثال شما به ازای هر کلیک پول دریافت می کنید حالا این کلیک ها گاهی اوقات اصلا محاسبه نمیشن و یا ممکنه به این زودی ها به حد قابل پرداخت نرسید و بعد از یک مدت منصرف بشید. خود این سایت ها بابت نمایش پول رو از تبلیغ دهنده دریافت کردن ولی به شما به ازای کلیک ها پول میدن. اکثرا هم حداقل قابل پرداخت رو مبالغی مثل 50 هزار تومن میزنن، در این حالت تعداد کلیک های زیادی باید روی تبلیغات داخل سایتتون انجام بشه که با وجود سیستم های ADBlock داخل گوگل کروم و سایر افزونه های مرورگر، خیلی از کاربران سایتتون تبلیغات رو اصلا مشاهده نمی کنند که بخوان کلیک کنند. برای اثربخشی زیاد باید یا ترافیک سایتتون خیلی بالا باشه که بتونید در فواصل نزدیک به حد پرداخت برسید یا کاربران رو مجبور کنید که تبلیغات رو مشاهده کنند مثل قطع کردن سایت و خدمات برای کاربرانی که AdBlock اونها روشن هست و درخواست خاموش کردنش. که در اینصورت ریسک بزرگی انجام میدین و امکان از دست دادن ترافیک سایتتون خیلی زیاد هست مگر اینکه خدماتی رو ارائه کنید که مشابه اون در سایت های دیگه نباشه که کاربر بخواد بخاطر دسترسی به محتوای سایتتون تبلیغات رو مشاهده کنه.

اگه به دنبال کسب درآمد هستید و ترافیک سایتتون زیاد نیست، پیشنهاد نمی کنم از این سایت ها استفاده کنید. چون فقط الکی امیدوار میشید و در آخر هم نتیجه دلخواه رو نمی گیرید. زمانی که الکسای سایتتون زیر 300 هزار جهانی رسید می تونید به این مورد فکر کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله کاملا با حرف شما موافقم واقعا هیچ کدوم صرفه ندارن. 

بازدید روزانه سایت من 6 هزار هست هیچ روشی نمی‌تونید پیشنهاد کنید؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تمامی راه های کسب درآمد مثل تبلیغات کلیکی، بنری یا پاپ آپ صرفا بر اساس منفعت خود سایتش ساخته شده و تمامی برنامه ریزی هاشون برای کسب درآمد بیشتر خودشون هست. خیلی از نمایش دهنده ها به حد دریافت وجه هم نمی رسن و بعد از یک ماه یا دوماه که وضعیت رو نامناسب می بینن منصرف میشن.

شما می تونید از ظرفیت سایتتون برای کسب عضو کانال تلگرامی یا فالور اینستاگرام استفاده کنید. یا اگر محصولی برای فروش دارید داخل سایت قرار بدید یا بخش عضویت ویژه و غیررایگان راه اندازی کنید بر اساس موضوع سایتتون.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ممنون واقعا این مطلب رو باید همه بخونن تا بفهمن این آژانس های تبلیغاتی فقط به فکر خودشونن

والبته خیلی ممنون از پاسخ گوییتون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...