رفتن به مطلب

معرفی استات فاکس : آمارگیر سایت و وبلاگ و کمپین ها


Masih

پست های پیشنهاد شده

معرفی سرویس آمارگیر سایت و وبلاگ و کمپین های تبلیغات استات فاکس با قابلیت های بی نظیر

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

استات فاکس سرویس آمارگیر سایت و وبلاگ ها، ضمن رعایت حریم خصوصی و امنیت داده های کاربران، به شناسایی و ردگیری دقیق و جزئی آمار بازدید سایتتان به شما کمک خواهد کرد. استات فاکس ضمن ارائه خدمات آمار بازدید، قابلیت شمارش کلیک روی قسمت های مختلف و دلخواه سایت به همراه ردگیری بازدید کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، تبلیغات متنی یا بنری شما در اپلیکیشن ها و سایت ها به شما ارائه خواهد کرد. در ادامه قابلیت های کلیدی استات فاکس را به شما معرفی می کنیم!

عضویت ساده

در کمتر از سی ثانیه حساب کاربری خود را ایجاد کرده و بطور نامحدود سایت ها و وبلاگ هایتان را به پنل خود اضافه کنید.

کد آمارگیر بهینه شده

کد آمارگیر استات فاکس کمتر از یک کیلوبایت حجم داشته و با لودینگ سریع و فعالیت در پس زمینه، کمترین اثر در سرعت سایت شما خواهد داشت و توانایی فعالیت کامل و دقیق را دارد.

تفکیک بازدیدها بر اساس فیلترهای گوناگون

ترافیک و بازدید خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی (قاره، کشور، شهر)، نوع ورود ترافیک (بازدید مستقیم، موتورهای جستجو، بک لینک سایت های دیگر، شبکه های اجتماعی)، صفحات فرود و صفحات محبوب سایت، دستگاه و تکنولوژی (نوع مرورگر کاربر، اندازه صفحه نمایش کاربر، سیستم عامل کاربر، نوع دستگاه کاربر)، مشاهده آمار زنده بازدیدکنندگان حاضر در سایت، مشاهده گزارش اجمالی از سایت در تاریخ های دلخواه یا یک دوره زمانی خاص و...

ردگیری بازدید و اثربخشی کمپین های تبلیغاتی

اگر در سایت ها یا اپلیکیشن های دیگر تبلیغات داده اید و قصد دارید میزان اثربخشی و ترافیک کسب شده از این تبلیغات را بررسی کنید، قابلیت کمپین های استات فاکس بهترین راه حل برای شماست. با این قابلیت می توانید برای هر سایت، اپلیکیشن و یا کمپین های تبلیغاتی خود یک شناسه اختصاصی ساخته و میزان ورودی ترافیک این کمپین ها را بررسی کنید.

شمارش کلیک ها

استات فاکس با ارائه کد ساده جاوا اسکریپت تحت عنوان Events / رویدادها، تعداد کلیک روی لینک و بخش های مختلف سایتتان را به صورت جداگانه شمارش کند. لینک خاصی دارید و قصد دارید تعداد کلیک های آن را بررسی کنید؟ افرادی در سایت شما سفارش تبلیغات متنی داده اند و قصد دارید بدانید کاربران سایتتان به چه تعداد روی این لینک ها کلیک کرده اند؟ سرویس شمارش کلیک های استات فاکس بهترین گزینه برای شماست!

 

هم اکنون استفاده از استات فاکس را آغاز کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...