رفتن به مطلب

مشکل جستجوی مطالب ساب دامین از سایت اصلی


legestom

پست های پیشنهاد شده

سلام 

چطور میشه از سایت اصلی مطالبی که در ساب دامین هست رو جستجو کرد

درواقع در فیلد جستجوی سایت اصلی وقتی مطلبی رو بخوای پیدا کنی هم از سایت اصلی و هم از سایر بخش های سایت من جمله ساب دامین بشه اون رو پیدا کرد و جستجو نمود

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

تنها راه انجام چنین کاری استفاده از دستورات SQL Select در PHP هست. شما باید یک کد PHP بنویسید و اطلاعات اتصال به دیتابیس سابدامین رو به کد بدید و براش فرم جستجو بنویسید که اون فرم بتونه مقدار ورودی رو داخل جدول دیتابیس سابدامین جستجو کنه. مثل:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

و جستجوی همزمان در دو دیتابیس متفاوت با یک کد باعث ایجاد حلقه نامحدود و باگ سنگین در سایت میشه. یا باید جدولی که قراره جستجو انجام بشه توی هر دو دیتابیس مشترک باشه که چنین کاری نیاز به این داره که هر دو سایت روی یک دیتابیس فعالیت کنند تا بشه همزمان یک ورودی رو داخل دو سایت جستجو کرد، یا اینکه فرم جستجو برای هر کدوم جدا باشه، یا اینکه کدی نوشته بشه که یک فیلد ورودی رو به طور همزمان توی دو تا دیتابیس جستجو کنه که این باعث سنگین شدن لودینگ صفحه جستجو میشه.

هر کدوم از این روش ها کار زیادی داره و طبیعتا کسی پیدا نمیشه براتون رایگان بنویسه. باید از فریلنسرها استفاده کنید توی این مورد چون یه مقدار کدنویسی باید حرفه ای باشه تا در آینده هم مشکلی برای سایتتون پیش نیاد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از توضیحتون

اگر شبکه وردپرس یا MultiSite درست کنم کار راحت تر نمیشه

و اینکه اگر شبکه درست کنم چطور باید بین سایت های ساخته شده در شبکه جستجوی مشترک ایجاد کنم

ممنون از شما

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینم کدنویسی زیاد داره.

بخواهید با 700 هزار تومان و 1 هفته کار، این سیستم رو براتون پیاده می کنم. یا به سایت های فریلنسر مثل پونیشا درخواستتون رو ثبت کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...