رفتن به مطلب

پیاده سازی طرح فیگما یا ادوبی ایکس دی در وردپرس


rasssa

پست های پیشنهاد شده

سلام خسته نباشید.

 

من چنتا سوال دارم درباره طرح های ساخته شده با فیگما یا ادوبی ایکس دی. اولش میخوام هر کدوم از اینا رو ی مقدار توضیح بدید و بگید اصلا برای چی هستن و چه کاربردی دارن.

 

1- آیا میشه این طرح ها رو مستقیم به وردپرس منتقل کرد و قابل نمایش کرد ؟

2- آیا میشه این طرح ها رو مستقیم رو المنتور پیاده کرد ؟

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

این دو نرم افزار برای طراحی ایده سایت یا اپلیکیشن استفاده میشه. با ابزارهایی که در اختیارتون قرار میدن می تونید ایده هایی که برای سایتتون دارید رو پیاده سازی کنید. یه چی توی مایه های فتوشاپ! اما با این تفاوت که این دو نرم افزار برای طراحی رابط کاربری ساخته شدن و طبیعتا ابزارهایی بهتون ارائه میدن که بتونید المنت های یه وب سایت یا اپلیکیشن رو شبیه سازی کنید و به مرحله طراحی برسونید.

این نرم افزار بیشتر برای زمانی خوبه که شما ایده هایی که برای اپلیکیشن یا سایتتون توی ذهن دارید رو طراحی کنید و اون طرح رو به یک کدنویس یا طراح قالب بدید تا مطابق اون براتون رابط کاربری رو طراحی کنه.

 

با این نرم افزارها میتونید طرح خودتون رو توسط افزونه هایی که حالا زیاد هم راحت بدست نمیاد، خروجی بگیرید. در ادوبی ایکس دی، پلاگینی به نام Web Export وجود داره که می تونید نصب و استفاده کنید. با این افزونه می تونید طرح خودتون رو به صورت HTML و CSS خروجی بگیرید. البته چون یه افزونه بتا هست زیاد ممکنه دقیق و کامل نباشه اما ضرری نداره! به این صورت می تونید طرح خودتون رو به صورت HTML ذخیره کنید و وارد قالب یا سایت خودتون کنید.

یا اگه بیشتر مایلید خروجی هاتون با وردپرس سازگاری داشته باشه، آموزش این لینک:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  رو مطالعه و مراحلش رو انجام بدید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...