رفتن به مطلب

از کپچای متفاوت و حرفه ای تری استفاده کنید


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

همونطور که میدونید یکی از راه های مبارزه با اسپم ها استفاده از کد های کپچا است. اما گاهی اوقات این راه ها هم کاملا با اسپم ها مبارزه نمیکنه و باز هم مشاهده میشه که گرفتار دام اسپم ها شدیم. برای همین قراره امروز یک روش جدید و بسیار موثری رو برای جلوگیری از اسپم ها معرفی کنیم.

 

افزونه ی کپچایی که قراره امروز معرفی کنیم خاصیت بسیار جالبی داره و میتونه افراد و کاربران رو از ربات های اسپمر کاملا تشخیص بده. جالبتر اینه که اصلا شبیه به کپچایی نیست که در نظر دارید! بیشتر از این منتظرتون نمیذارم و میرم سراغ اصل داستان!

 

 

[h=3]افزونه ی NO CAPTCHA reCAPTCHA[/h]این افزونه خیلی باهوش و تیز هست و به راحتی میتونه با روشی هوشمندانه فرق ربات ها رو با کاربران تشخیص میده و سپس به کاربران اجازه ی ورود اطلاعات کپچا میده.البته وارد کردن کاراکترها فقط گاهی برای اولین بار ضروریه و بعد فقط با زدن گزینه ی i’m not robot افزونه شما رو تشخیص میده.

 

 

[h=3]عملکرد افزونه[/h]اول از همه افزونه رو از همین جا دانلود و نصب میکنیم. بعد از نصب افزونه، نام آن در منوی پیشخوان افزوده میشود. با کلیک روی اون به تنظیمات افزونه منتقل میشیم.

 

 

 

142536834552.jpg

 

 

 

برای کار با افزونه احتیاج به کد API داریم. (API (Application Programming Interfaceرابط پیاده سازی توسط نرم افزار است که به دیگر برنامه ها اجازه می دهد با آن ارتباط داشته باشند. برای به دست آوردن اون میتونید روی نوشته ی پایین باکس site key کلیک کنید تا وارد همچین محیطی بشید:

 

 

 

1425368162915.jpg

 

 

 

با ثبت کردن این باکس ها به صورت نمونه و زدن دکمه ی register به صفحه ای منتقل میشید که site key و secret key رو به شما میده و میتونید گزینه های افزونه رو با اونها پر کنید.

 

1425368162842.jpg

 

 

با وارد کردن این گزینه ها بر روی گزینه ی ذخیره ی همه ی موارد کلیک کنید :

 

1425368345481.jpg

 

 

 

قسمت بعدی برای مشخص کردن قسمت هایی است که دوست دارید کپچا داشته باشند.اولین گزینه مربوط به فرم ورود هست، دومین گزینه مربوط به فرم ثبت نام و سومین گزینه مربوط به کامنت ها یا دیدگاه هاست.

 

 

 

1425368162883.jpg

 

 

 

باکس سوم مربوط به تنظیمات اصلی است. در این بخش اطلاعات قالب مورد استفاده، زبان انتخابی و پیامی خطایی که در هنگام عدم تشخیص افزونه به شما داده میشود، نشان داده شده است.

 

 

 

1425368162894.jpg

 

 

 

خب حالا با هم نتیجه رو ببینیم:

 

 

 

1425368162811.jpg

 

 

 

 

دانلود افزونه :

 

 لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...