رفتن به مطلب

معرفی سایت درب اتوماتیک


novingate

پست های پیشنهاد شده

راهبندها برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه ، اخذ عوارض پارکینگ و جاده ها ، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز و ... به کار گرفته می شوند. راه بندهای اتوماتیک دارای انواع مختلف میله ای ، ستونی ، دفنی و زنجیری می باشند. برای انتخاب درست راهبند دانستن چند نکته از اهمیت بالایی برخوردار است :

1- هدف از نصب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. چه می باشد ؟

قصد کارفرما از نصب راه بند میتواند تعیین کننده ی نوع آن باشد. به طور مثال برای بالا بردن امنیت مکان های نظامی و سفارت خانه ها از راه بند ستونی و دفنی و برای پارکینگ های طبقاتی بهتر است از راهبند میله ای تردد نامحدود استفاده شود.

2- میزان استفاده از راهبند در طول روز چه میزان می باشد؟

دانستن میزان تردد پروژه ما را در انتخاب نوع سیستم کارکرد راه بند کمک می کند. راه بندها به دو نوع مکانیکی (تردد مشخص) و هیدرولیکی (تردد نامحدود) تقسیم می شوند. همچنین شایان ذکر است قیمت راهبند هیدرولیکی در قیاس با نوع مکانیکی به مراتب بالاتر است.

3- طول دهانه ی در نظر گرفته شده برای پوشش دهی چه میزان می باشد؟

تمامی راه بندها بر اساس میزان پوشش دهی ساخته می شوند. به طور مثال طول میله ی راهبندهای میله ای از 4 تا 8 متر متفاوت می باشد و یا بیشینه مقدار برای نصب راهبند ستونی از همدیگر 1.5 متر می باشد.

4- شرایط ویژه ی محل نصب چه می باشد؟

برای انتخاب درست باید شرایط محل نصب را نیز درنظر گرفت. به طور مثال در برخی از پارکینگ ها ارتفاع محدودیت وجود دارد و باید از راهبند های با میله ی تاشو استفاده کرد ، همچنین شرایط دمایی و رطوبتی ، سرعت باز و بسته شدن راهبند و ... از مشخصاتی می باشد که در برخی پروژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به آن توجه شود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...