رفتن به مطلب

فروش سورس اپلیکیشن اینستافایل (دانلودر اینستاگرام) + حق انتشار کافه بازار


Masih

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اپلیکیشن اینستافایل - InstaFile، یک ابزار کامل و کاربردی و رایگان برای دانلود استوری ها، انواع پست ها و IGTV اینستاگرام می باشد. با این ابزار می توانید به راحتی تنها با وارد کردن لینک پست موردنظر، تمامی اسلایدهای پست موردنظر یا IGTV را بدون اضافه شدن واترمارک دانلود و در موبایل خود ذخیره کنید! همچنین با ورود به حساب خود از طریق اپپلیکیشن، می توانید به تمامی اسلایدهای استوری دوستانتان دسترسی داشته باشید و هر اسلاید را به انتخاب خود و به تفکیک اکانت دانلود و ذخیره نمایید.

این اپلیکیشن درحال حاضر بطور رایگان داخل کافه بازار منتشر شده (به تازگی منتشر شده و هیچ کمپین تبلیغاتی برایش ایجاد نشده)، شما با خرید این سورس می توانید اپلیکیشن خودتان را بسازید. ضمن اینکه اپلیکیشن فعلی نیز از طریق پنل کافه بازار به حساب شما منتقل خواهد شد. در صورتی که قصد داشته باشید نسخه غیررایگان از این اپلیکیشن داشته باشید، می توانید با تغییر نام و آیکن و نام پکیج، یک اپلیکیشن جدید داخل بازار ثبت کنید و آن را قیمت گذاری کنید. اگر قصد دارید بدون زحمت وارد دنیای توسعه اندروید شوید، پیشنهاد ما شروع با این اپلیکیشن کامل و جامع است! 

دانلود پست های اینستاگرامی

با کپی کردن لینک پست مورد نظر و قرار دادن آن در اپلیکیشن، پست های عکس و ویدئو را به راحتی و بدون افت کیفیت و اضافه شدن واترمارک دانلود و ذخیره کنید.

دانلود تمامی اسلایدها

با وارد کردن لینک پست های اسلایدی، تمامی اسلایدها بصورت یکجا دانلود و ذخیره خواهند شد.

دانلود IGTV

با وارد کردن لینک ویدئوهای IGTV اینستاگرام در این اپلیکیشن، آنها را بطور کامل و بدون اضافه شدن واترمارک دانلود و ذخیره کنید.

دانلود استوری ها

با ورود به حساب خود از طریق اپلیکیشن، استوری های دوستان خود را بصورت مجزا مشاهده و هر اسلاید را به انتخاب خودتان دانلود و ذخیره کنید.

 

صفحه اپلیکیشن در کافه بازار لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

* توجه: پس از خرید سورس کامل این اپلیکیشن که با اندروید استودیو نوشته شده به شما داده خواهد شد و برنامه در پنل توسعه دهنده بازار برای شما منتقل خواهد شد. شما باید یک حساب بازار تأیید شده داشته باشید. یعنی تمامی اطلاعات شخصی مانند آدرس و کدملی و اسکن کارت ملی را برای بازار فرستاده باشید و تأیید شده باشد.


قیمت: 2.500.000 تومان (دو میلیون و پانصدهزار تومان)

تماس در واتس اپ: 09021620099

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...